Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Eefje Bouweriks
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 28, 2016 om 11:25Canal digitaalWe hebben een gewoon kastje, we hebben voldoende hulp en mensen met kennis op de camping maar ze leveren iets wat niet goed werkt, normaal ruil je dat dan om maar dit kon niet volgens hun. Ik verwacht dat ze dan direct geld terugstorten en niet dat je twee maanden lang op je geld moet wachten.
-
Aug 28, 2016 om 11:23Canal digitaalHaha alles is al retour gestuurd, we hebben inderdaad naar de dealer gebeld, kosten 40 euro voor updaten omdat de software in t kastje niet goed is. Volgens cn konden we dit zelf doen, een dag later krijgen we te horen dat dit bij een dealer moet gebeuren.
Als we achteraf dit geweten hadden, waren we naar de schotel specialist vlak bij waar we op de camping staan gegaan. Maar helaas zit ons spaargeld in de schotel die we rechtstreeks bij hun gekocht hebben dus voorlopig dit jaar geen tv meer in de caravan
.
Wil hier alleen maar mensen mee waarschuwen om niet rechtstreeks bij canal digitaal dit te bestellen, we hebben zelf voldoende verstand en hulp op de camping om dit te installeren. Ze leveren iets wat al stuk is en je moet maanden op je geld wachten, dit vindt ik behoorlijk onbeschofd. Op mn facebook profiel staat inmiddels ook een waarschuwing -
Aug 27, 2016 om 20:38Canal digitaalNee, helaas via ideal linkje betaald, dus dat gaat niet