Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: ElineJ
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 20, 2019 om 13:40Horloge binnen 1 maand kapot@maritas, bedankt voor de tip! :)
-
Aug 8, 2019 om 17:12Horloge binnen 1 maand kapot
@maritas, de klant die de vraag stelt heeft van ons te horen gekregen dat er kosten aan verbonden zijn. In dat geval betekent dat er al een onderzoek geweest is en daaruit is gebleken dat er in dit specifieke geval kosten voor in rekening gebracht moeten worden. Omdat deze klant hier niet met een volledig profiel een bericht achterlaat, kunnen wij de details van deze klant niet inzien om er inhoudelijk antwoord op te geven. In die zin dus globaal :)
Bedankt voor de tip!
Hierbij meer informatie over waterdichtheid. In het Nederlands https://watchdiscounter.nl/pages/waterdichtheid
-
Aug 8, 2019 om 10:58Horloge binnen 1 maand kapot@maritas, in dit geval weten we helaas niet om wie het gaat en zijn we helaas genoodzaakt een globaal antwoord te geven. Elk geval is anders en elke klacht wordt dan ook afzonderlijk behandeld en beoordeeld. Naar onze mening is het omgaan hiermee coulant wanneer wij een reparatie tegen kostprijs te laten uitvoeren, als inderdaad blijkt dat het probleem veroorzaakt is door de koper. Indien het om een fabrieksfout gaat nemen wij de kosten voor onze rekening.