Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Faassie
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 31, 2016 om 15:19Geschil met Energie Direct, onterechte afsluiting dreigtJe hebt gelijk Tijger, maar het is best frustrerend en geeft je een machteloos gevoel tegenover dit soort bedrijven. Ze kunnen doen met je wat ze willen. Op elke energie leverancier is waarschijnlijk wel iets aan te merken, maar geloof me, Energie Direct is echt koploper klant onvriendelijkheid.
-
Oct 31, 2016 om 12:50Geschil met Energie Direct, onterechte afsluiting dreigtIk heb alle betalingen gedaan op het rekening nummer zoals bij de bevestigingsbrief van de regeling vermeldt was. Bij alle betalingen heb ik het speciaal daarvoor verkregen kenmerk gebruikt,, inclusief mijn/ons klantnumer natuurlijk.
Deze betaalbewijzen kan ik zo overleggen, maar ED direct heeft er geen boodschap aan. -
Oct 31, 2016 om 12:43Geschil met Energie Direct, onterechte afsluiting dreigt
Bedankt voor uw antwoord, ik weet dat zodra de regeling 1 dag te laat is de regeling meteen opgeheven kan worden.
Daarom had ik meteen aangegeven dat ik bij de 2e termijn ook de 1e termijn betaal. Dat was prima en ik kreeg aan de telefoon nog de complimenten dat het netjes is dat ik dat vantevoren alvast gemeld heb en dat ik me verder dan ook geen zorgen hoef te maken.
Dat heb ik niet op papier bevestigt gekregen, maar ik ga er (wellicht naief) van uit dat het dan wel goed zit verder. Temeer ook omdat ik nog nooit een achterstand heb gehad.