Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Frank D
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Nov 10, 2020 om 09:56ervaringen met Bareli internet verkoopDank je wel voor je reactie.
Je hebt gelijk en uw tips zijn waarom ik dit plaats op deze site en zit ik niet te wachten op mensen die mij terecht wijzen.
Nogmaals bedankt en zal kijken wat ik ermee doe.
Gr -
Nov 9, 2020 om 14:59ervaringen met Bareli internet verkoopJa heb gereageert via dit formulier en dan wordt je van kastje naar de muur gestuurd.
Dit heb ik ingevuld
Wil graag met u in contact komen via telefoon over retour zending.
U wil product niet retour nemen omdat verpakking is opengemaakt.
Maar hoe kan ik anders controleren wat erin zit?
Beetje vreemde policy toch?
Het probleem ligt volgens jullie bij vervoerder maar jullie zijn product aansprakelijk, en heb het bij jullie gekocht.
Het is dan ook de taak van Barelli om dit te claimen bij vervoerder en niet de klant de dupe te laten worden van dit.
Geen beste reclame terwijl jullie beweren er altijd uit te komen met klant en streven naar 100% klant tevredenheid.
Dus wil graag een oplossing voor het verschil tussen beide partijen en geen mailtje van is niet ons probleem maar van vervoerder ( dit zijn de woorden van medewerkster Laura).
Als ik een mail had gestuurd dat het product niet het product was dat ik dacht dat ik zou bestellen en niet had gemeld dat het beschadigd binnen gekomen was, dan was het ook niet eerlijk geweest van mij. Als jullie bij mij hadden geclaimd dat de verpakking kapot was en het product kapot had ik er dan ook mee weggekomen met ja ligt bij de vervoerder? Denk het niet.
Graag jullie aandacht voor dit verhaal en geen rare mails versturen met het bij de vervoerder neer te leggen. Erg goedkoop.
Met vriendelijke groet.
En dit is hun antwoordt:
We vinden dit ook vervelend en we zouden het ook anders gewild hebben,
alleen we moeten hier streng op zijn en kunnen dus niet zomaar bestellingen
die niet meer in de originele staat aannemen.
Met vriendelijke groet,
Laura
Team Bareli