Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: HPlaptopcw
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 27, 2020 om 21:14Bewijstlast garantieWat fijn dat u zo meedenkt!
Coolblue neemt geen enkele schuld opzich helaas en wil ook de gegevens van de erkende reperateur niet delen. Ik denk dat het hierdoor niet gaat lukken om de reperateur in gebreke te stellen, maar wellicht is dit wel een mogelijkheid om te doen bij de Geschillencommissie.
Coolblue is aangesloten bij: https://www.degeschillencommissie.nl/.
Ik heb HP vandaag benadert met de vraag of zij iets kunnen betekenen en of het een bekende fout is. Even afwachten.. -
Oct 27, 2020 om 13:29Bewijstlast garantieSinds ik de laptop retour heb ontvangen is de laptop minimaal gebruikt (scoolvakantie en corona dus enkel thuis les). Hierdoor is de laptop minimaal open en dicht gedaan. De gebroken onderdelen waren eerder niet vanaf buiten te constateren. Na meerdere malen je laptop open en dicht te klappen, gaat het scherm pas loslaten in mijn ogen.
-
Oct 27, 2020 om 12:58Bewijstlast garantieCoolblue heeft het beoordeeld als gebruikersschade dus in mijn ogen lastig om het tegendeel als consument te bewijzen (dat het bij hun is gebeurd tijdens reparatie)
-
Oct 27, 2020 om 12:56Bewijstlast garantieDe eerdere reparatie ging om het geluid dat kapot was