Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Karl74
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 26, 2016 om 19:57Samsung geen reparatie tijdens garantieHeb ik ook reeds gelezen dat er ontzetttelijk veel problemen zijn. Heb dan ook alle mogelijke oplossingen uitgevoerd,geprobeerd ook de oplossingen beschreven in het forum.
Maar het probleem is er nog steeds. Toen ik het probleem via Samsung facebook heb gemeld, hebben ze ook nog eerst savemode gevraagd, daarna hebben ze zelf gezegd dat het hardwarematig is. -
Oct 25, 2016 om 13:47Samsung geen reparatie tijdens garantieBedankt voor het antwoord Carola. Mijn inziens is er tijdens dit onderzoek veel communicatie tussen het ACM , de producenten en de servicecenters. Over de consumenten spreekt men ook wel, maar hoe betrouwbaar is zo een marktscan en volgt men de vastgestelde aandachtspunten dan ook goed op. Ik zou graag meer en voldoende vastgelegd cijfermateriaal in statistiek willen zien.
Ook is de markt van de mobiele telefoons sinds 2013 nog hard gegroeid alsook bepaalde servicecentra en 1tje bestaat niet meer namelijk solid vision (faillissement) ,dan blijven er nog maar 2 over uit de studie.
Men zou beter gewoon met aantal dummies werken, eenzelfde smartphone 12 maanden oud, met eenzelfde probleem aanbieden bij de grote servicecentra en dan is bekijken hoe deze door de SERVICEcentra behandeld worden ,welke defecten men vaststeld en welke rekening men geprensenteerd krijgt of natuurlijk gewoon hersteld zijn. Worden ze allemaal netjes onder garantie binnen 2 weken gerepareerd? Ik vrees er voor.