Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: KuljuruKeso
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 1, 2022 om 11:19Klacht over niet ontvangen tickets van SchipholticketsBedankt voor uw uitgebreide hulp.
Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij ACM ConsuWijzer. En als ik geen verdere reactie meer krijg van Schipholtickets dan zal ik rechtsbijstand inschakelen om mij hier in te ondersteunen. -
Jan 1, 2022 om 11:15Klacht over niet ontvangen tickets van SchipholticketsBedankt. Ik heb dit ook gelezen en dat baart mij wel zorgen. Maar ik heb van Schipholtickets geen gegevens meer gekregen wat ze mij beloofde te sturen 72 uur van tevoren. Ik denk dat er toch ergens daar een fout ligt.
Ik krijg inmiddels wel het volgende automatische antwoord op mijn klacht:
Dear Mr. /Ms.,
Thank you for contacting us.
We inform you that your repayment is in process and will be made in the next 15 days using the same payment method used to make the purchase. Once this time period has passed, you may verify this reimbursement by checking your bank account. Please contact your bank to confirm that they have processed the repayment.
We remind you that, as indicated in the General Conditions, processing and administrative fees are non-refundable.
You may monitor the status of your refund in the “My Trips” section on the website.
Kind regards,
--
Customer Care Team