Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: L Barten
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 3, 2016 om 21:24Klacht bankGeachte heer, mevrouw
in november 2015 is mijn bank die ik gekocht heb bij de Firma Rofra (Nijmegen) geleverd Wat mij gelijk opviel is dat ik de kussens maar bleef opschudden en de kussens bleef omwisselen, na zelf op onderzoek te zijn gegaan zag ik dat de hele rechter kant verzakt was ,
Gelijk gemaild naar Rofra en ongezien werd mij een nieuwe bank beloofd. Deze werd in februari 2016 geleverd en de "oude" werd mee teruggenomen.
Wat schetste mijn verbazing enkele dagen later het probleem was weer precies hetzelfde, ook deze bank had een " verzakking"!!!
Wederom per mail mijn beklag gedaan! Na ellenlange mailwisseling zou er een monteur langskomen van de Firma Pos ............
Deze monteur kwam op 15 april 2016 langs om de bank te inspecteren.
De volgende gebreken kwamen naar voren:
Het onderstel aan de rechterzijde zou moeten worden opgevuld
De vulling van de zitkussens zouden opnieuw opgevuld moeten worden
Na de hoezen van de zitkussens verwijderd te hebben kwamen er grote gaten tevoorschijn ,
De monteur zou dit alles ter plaatse kunnen repareren waar ik niet mee accoord ben gegaan. Het vertrouwen in deze bank was bij mij helemaal weg. Ik heb de firma Rofra dit ook verschillende malen aangegeven per mail en dat ik alleen mijn geld terug wil!
Hier gaan zij dus niet mee accoord. ik zou het liefst deze gammele bank oppakken in de bus zetten en bij het Hoofdkantoor van Rofra voor de deur zetten!
I
Heel graag hoor ik van u
Vriendelijke groet,
Lenie