Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: MartinG010
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Apr 24, 2024 om 11:30Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelHet zijn steeds verschillende (net)nummers, van de laatste weken o.a. 050-8080489, 010-8083315 en 026-2207185. Als ik opneem melden ze zich als Ziggo/Vodaphone. Als ik niet opneem en de nummers google, lijken dit ook nummers te zijn die namens Ziggo/Vodaphone bellen.
-
Mar 21, 2024 om 09:23Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelZe melden zich toch echt als Vodaphone/Ziggo, zowel telefonisch als aan de deur. Ik heb inmiddels wel een recht van verzet formulier ingevuld. Hopelijk helpt dat. Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich wel laten overrompelen, dus was vooral ook benieuwd of dit soort praktijken sowieso mogen.
-
Mar 21, 2024 om 09:14Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelOnze wijk moet nog worden aangesloten op glasvezel. Wat ik heb begrepen is dat Ziggo dit niet zelf doet, maar wel de aansluiting kan regelen. Maar dat kan KPN ook. Het doel is dus gewoon om je te laten overstappen naar Ziggo. Maar dat vertellen ze er in eerste instantie niet bij. Ze komen langs alsof het volstrekt vanzelfsprekend is dat zij glasvezel voor je aan gaan sluiten
-
Mar 21, 2024 om 09:12Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelIn een grijs verleden heb ik inderdaad eens bij een voorloper van Ziggo gezeten. Ik heb het recht van verzet inmiddels ingevuld (online kan dat ook), hoop dat dat helpt. Moet zeggen ik me niet kan herinneren dat er bij de telefoongesprekken niet naar verwezen werd, wat volgens mij wel zou moeten. Maar dat kan ook komen omdat ze zo door bleven discussiëren dat ik voor die tijd al had opgehangen :-).
Ik kan me alleen voorstellen dat er mensen zijn die hier wel door overtuigd worden, dus was toch benieuwd of dit soort verkooppraktijken zijn toegestaan. -
Mar 21, 2024 om 09:09Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelZe bellen steeds met een ander nummer. Ik heb er al heel wat geblokkeerd inmiddels, ook degenen die ik niet heb opgenomen :-). En ze staan inderdaad ook voor de deur. Maar inmiddels het recht op verzet formulier ingevuld. Benieuwd of dat gaat helpen.
-
Mar 21, 2024 om 09:05Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelHeb de hele website van Ziggo al afgezocht naar de mogelijkheid om een klacht in te dienen, maar verder dan een telefoonnummer (naar waarschijnlijk één of ander callcenter) en een chatbot kom ik niet. Via social media al wel een keer een berichtje geplaatst, maar daar komt verder ook geen reactie op
-
Mar 21, 2024 om 09:05Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelOnze wijk heeft nog geen glasvezel, maar staat wel op de nominatie. Als ik het goed heb begrepen regelt Ziggo de aansluiting naar de woning, maar doet dit niet zelf. Je zit dan alleen wel aan een Ziggo abonnement vast. En KPN kan dit ook gewoon doen. Dus het uiteindelijke doel is om mensen te laten overstappen naar Ziggo, niet de glasvezelaansluiting zelf
-
Mar 21, 2024 om 09:03Agressieve verkoop en misleidende informatie door Ziggo/Vodaphone ivm glasvezelAan de telefoon melden ze zich Als Vodaphone/Ziggo en aan de deur als Ziggo. Onze wijk heeft nog geen glasvezel, maar staat wel op de lijst om dat te krijgen