Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Monika Z
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 21, 2018 om 14:13Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Bedankt Gerbera! Inderdaad is voor ons echt moeilijk om daar terug te keren maar het is mijn eigen schuld dat ik deze stad niet uitgesloten heb. Zij hebben heel veel bestemmingen waar mensen niet willen zijn en elke bestemming kost 5 euro om uit te sluiten. Al op de eerste pagina heb ik heel veel betaald en ging ik niet verder kijken. Kinder willen echt niet apart slapen en het gaat echt om kleine simpele wens van de klant die is makkelijk om in te vullen. Elk klantvriendelijk bedrijf zou dat gewoon doen. Er zijn gewoon grote kamers beschikbaar in deze hotel, niet eens duurder, ik heb al gebeld maar dat moet door hun geregeld worden. Ik had zelf een bedrijf en klant was altijd de koning voor mij. Daarom ben ik zo geschrokken hoe ze daar mensen behandelen. Fijne dag nog!
-
Oct 21, 2018 om 11:30Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Deze hotel heeft familie kamers en die is net zo duur als twee aparte kamer. Er zijn meer kamers beschikbaar in deze periode. Dat heb ik al gecontroleerd. Dus het is kwestie van regelen van verrassingstickets. Maar daar luistert niemand naar je wensen.
-
Oct 21, 2018 om 11:27Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Ga je mij vertellen wat mijn wensen zijn? Of wil je vertellen dat als klant mag je geen wensen hebben?
-
Oct 21, 2018 om 11:20Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Hoe weet je wat mijn kinderen goed vinden???? Kamers in deze hotel zijn beschikbaar. Dat heb ik al gecontroleerd. En reis heb ik op jullie website geboekt niet op vakantieveilingen. Gelijk voor de hele familie. Als je beetje klantvriendelijk bent ga je gewoon naar de wensen van de klant luisteren. Speciaal voor 500 EUR.
-
Oct 21, 2018 om 11:15Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Medeleven van iemand als jij verwacht ik niet eens. Jij bent net zo geprogrammeerd als iedereen die daar werk. Wel kan je op mij medeleven rekenen. Ik vind echt zielig als mensen niet dieper kunnen kijken, klantvriendelijk kunnen zijn. Hoe veel mensen gaan jullie nog oplichten? Kan je dan gewoon goed slapen?
-
Oct 21, 2018 om 11:09Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!En een antwoord voor panter22. Wat heb je over? Ik heb gelijk reis geboekt voor 4 personen. Ik heb niets gewijzigd. Wil je mij vertellen dat dat reis al geregeld was voordat ik mijn wensen kon afspreken??? Verder nog, ik kon nog meer personen bijvoegen zo te zien, die zijn toch jullie verdiensten? Wat een vage antwoord van jou waar kan ik niet eens reageren. Ben jij de eene die mijn reacties op Facebook verwijderd en mij geblokkeerd? Is dit hoe je je klanten behandel? Het is als het is, niets te bespreken, betalen en weg. Wat een slechte service!
-
Oct 21, 2018 om 10:54Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Even wachten.... Praat je over leuke reis voor leuke prijs? Echt? Vind je 500 EUR een leuke prijs? Hotel kamers in dat hotel kosten 30 eur voor twee dagen. En er zijn grote kamers beschikbaar omdat het hele slechte hotel is waar mensen niet willen slapen. En verrassingstickets moet blij zijn dat ik twee personen bijgevoegd heb. Dit is toch logisch??? Zij verdienen geld, ik als klant heb ik mij verwachtingen. En het is te gek voor woorden dat in deze tijden bestaat nog bedrijven waar klant niets voor hun betekent.
-
Oct 20, 2018 om 17:47Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Dat is geen oplossing die ik goed vindt. Wij hebben kinderen gelijk toegevoegd tijdens het boeking en uiteindelijk hebben we bijna 500 EUR betaald voor deze reis
-
Oct 20, 2018 om 17:43Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Wij hebben daar onze kindje verloren, het is zeker leuke stad maar niet voor ons helaas
-
Oct 20, 2018 om 17:43Stop met verrassingstickets.nl!!!!!!Het lijkt als je beter weet dan ik wat voor reisje ik wil en hoe wil ik tijd met mijn familie doorbrengen. Misschien voor jou is dat raar, maar ja, wij willen in een ruimte slapen. En als klant je dat vraagt moet je dit regelen.