Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Moro
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 28, 2016 om 14:15Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoDat is nou heel de punt waar Eneco niet op wilt reageren. Het enige wat zij te vertellen hebben het dossier is bij ons afgehandeld terwijl zij zelf de oorzaak zijn van deze fout. Daarnaast zijn alle betalingen in die periode betaald. De bezwaar ligt nu bij de incassobureau. Ik kom hier nog op terug zodra ik bericht heb ontvangen.
-
Jul 28, 2016 om 14:12Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoEmailadres is nog altijd hetzelfde gebleven, per mail heb ik wel de jaarnota ontvangen van 2015 van mijn oude woning. Daarin staat dat de tegoed wordt verrekend met de automatisch berekend voorschotnota van Januari 2016. De voorschotnota is betaald in Januari. Ik begrijp het allemaal even niet meer. De klacht is in behandeling, even afwachten wat Eneco daarop te vertellen heeft.
Ik kom hier nog op terug. -
Jul 27, 2016 om 17:51Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoTwee aansluitingen betaling is vrij logisch opdat moment had ik twee huizen ter beschikking dat voorzien was/is van gas & elektriciteit.
Bij het wijzigen van het adres: om in dit geval post te ontvangen van eventuele informatie, heeft Eneco zelf de adres niet doorgevoerd in het systeem, ondertussen ( zes maanden later ) doorverwijzen naar een incassobureau. Terwijl ik nog steeds klant ben en mijn verantwoordelijkheid daarin heb genomen. Uiteraard is de volgende stap de geschillencommissie. Ik was ook altijd zeer tevreden over Eneco heel mijn vriendenkring, familie & collega's zijn aangesloten bij Eneco. Na dit ben ik wel klaar met de gang van zaken van Eneco. -
Jul 27, 2016 om 16:42Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoDe verhuizing is op 15 januari 2016 doorgegeven aan Eneco, bevestiging ontvangen per mail.
Vandaag 27 juli 2016 krijg ik per mail een bericht van de Klantenservice van Eneco met de mededeling dat de wijziging niet is doorgevoerd in het systeem. De eindafrekening is netjes betaald. De bewijzen liegen er niet om. Voor vragen kan ik in iedergeval niet terecht bij de Klantenservice. Want mij dossier zonder uberhaupt ervan af te weten is doorgestuurd naar een incassobureau. Volgens Eneco afgehandeld. Zo gaat Eneco met klanten om chapeau voor de dienstverlening!! -
Jul 27, 2016 om 16:37Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoUiteraard kort & bondig geformuleerd Zoekster.
Op naar de juiste energieleverancier!!! -
Jul 27, 2016 om 16:33Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoDan hebben wij het bedrijf Eneco die mij weer doorverwijst naar de incassobureau. Zij willen mij niet verder helpen. De zaak is volgens Eneco afgehandeld.
-
Jul 27, 2016 om 14:59Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoAan eneco zelf is er niets bijzonders aan, jaren klant te zijn zonder enige problemen. Plotseling een deurwaarder op de stoep. Het moet niet gekker worden.
Even uitvogelen wat mijn verbruik is van dit jaar en de kosten daarvan vergelijken met andere energieleveranciers. Vast een leverancier dat goedkoper is en wel fatsoenlijk problemen ophelderen en eventueel fouten erkennen. Wij zijn allemaal mensen die fouten maken maar erkennen dat is pas een eigenschap die niet iedereen kan uitvoeren. -
Jul 27, 2016 om 14:54Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoPhilip36
De betaling is automatisch afgeschreven dat is het punt niet. De afschriften liegen er niet om. De betalingen die aan de deurwaarder is vermeld heb ik gecontroleerd en die zijn betaald. exact in dezelfde periode dat Eneco beweerd niet betaald te zijn.
Helaas moet het allemaal via een omweg en pas zes maanden later aan mij verteld wordt, niet door Eneco maar door een deurwaarder.
Ik vind het triest dat het op deze manier moet gaan. Alle contactgegevens zijn bekend bij Eneco adreswijziging doorgegeven in dezelfde maand als de verhuizing. Jaarnota is verrekend en Betaald en achteraf een rekening krijgen van de maand december van 2015. Belachelijk. -
Jul 27, 2016 om 14:50Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van Enecouiteraard heb ik gekeken op mijn eneco omdat ik verhuis ben, zie ik momenteel alleen de historie van mijn huidige adres staan alle jaarnota's kan ik niet inzien van mij vorige woning.
In Nederland moet je goed zorgen voor je administratie en ook dat heb ik gedaan. In de jaarnota van 2015 zou ik een bedrag terugkrijgen om en bij €15 daarbovenop komt de voorschotnota ( in dit geval Januari). Het voorschotnota is op 25 januari 2016 automatisch afgeschreven van mij bankrekening.
Mocht er een bedrag openstaan dan had Eneco die wel automatisch afgeschreven van mijn rekening: hiervan hebben zij toestemming van mij ontvangen.
Het punt is dat zij mij hiervan niet op de hoogte hebben gehouden terwijl de adreswijziging tijdig is doorgegeven. Nu aangemeld ben bij een incassobureau. Ik was klant van Eneco en nog steeds klant van Eneco ik begrijp niet hoe lastig dat moet zijn voor het systeem. -
Jul 27, 2016 om 14:43Na 6 maanden verhuisd te zijn rekening gekregen van EnecoHeb contact opgenomen met de klantenservices die kunnen mij inhoudelijk niets vertellen dat is prima. ondertussen heb ik al contact opgenomen met de deurwaarder en daar mijn bezwaar ingediend. De betalingen die bekend zijn bij de deurwaarder daarvan heb ik bewijs van dat die betaald zijn.
De bewijsstukken heb ik naar de deurwaarder toegestuurd.
Eneco zelf kan hierop geen antwoord geven of uitpluizen wat er mis is gegaan. Wel kunnen de medewerkers van de klantenservice mededelen dat de verhuiswijziging niet in hun systeem is opgenomen, hiervan heb ik schriftelijk bewijs van op de mail. tevens ook de bewijs dat ik op 15 januari 2016 de verhuizing aan Eneco heb doorgegeven.
Klantenservice Eneco kan niets & doet niets.