Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Mystery83
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 6, 2017 om 07:32ZiggoBedankt voor uw tip, maar Ziggo heeft inmiddels contact met mij opgenomen en erkend dat dit niet had mogen gebeuren.
-
Jul 5, 2017 om 07:57ZiggoDat snap ik,maar in de eerste instantie zijn wij deze nieuwe pakketten aangegaan omdat ze hetzelfde zouden zijn als onze oude, blijkt achteraf dus helemaal niet waar.
Tevens hebben wij binnen de 2 weken wettelijke bedenktijd het nieuwe pakket geannuleerd.
Lijkt mij dan je terug mag naar je oude situatie, waar staat anders die wettelijke bedenktijd voor? -
Jul 5, 2017 om 07:45ZiggoDank je!
Ga ik zeker doen! -
Jul 5, 2017 om 07:44ZiggoOok als ik besluit het niet meer te willen binnen de 2 wekelijkse wettelijke bedenktijd?
Waar dienen anders die 2 weken voor? -
Jul 4, 2017 om 23:06ZiggoWij hadden internet, digitale televisie en HBO, onder Ziggo is het nu movies en series XL.
Mijn vriendin heeft internet, digitale televisie en film 1(en alle extra zenders zoals CI, travel, science enz).
Nu in het nieuwe pakket zitten die extra zenders niet meer, terwijl dit wel aan haar beloofd is. Zij wilt ook terug naar haar oude situatie, en kan dus ook niet meer. -
Jul 4, 2017 om 22:51ZiggoZeker weten dat Ziggo dat doet!
Wij hadden al een abonnement bij Ziggo(voorheen UPC hier).
Maar met nog een oude media box van UPC, dus gebeld voor een abonnementen check.
Voor 6 euro meer in de maand zouden wij de nieuwe media box krijgen(4 programma's opnemen) met de voorwaarde dat wij de oude mediabox mochten houden.
Blijkt dus dat wij de oude box helemaal niet mogen houden, dit was voor ons de reden om überhaupt over te gaan naar een nieuwe box.
Dus gebeld en mij werd verteld het pakket te weigeren aan de deur en wij zouden terug gezet worden naar ons oude abonnement. Inmiddels zijn we 1 week verder en is ons internet afgesloten. Wéér gebeld, werd mij verteld dat wij niet meer terug kunnen naar onze oude situatie en min of meer verplicht zijn de nieuwe mediabox af te nemen. Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde probleem, alleen hebben ze bij haar alle extra zenders uit het pakket gehaald die ze in haar oude situatie we had, en dit niet verteld bij afsluiten van haar nieuwe media box.(zij had voorheen ook UPC) Bij haar is het internet nu ook afgesloten en zij kan ook niet meer terug naar haar oude situatie. Beetje lang verhaal maar volgens mij mag dit toch niet zomaar? -
Jul 4, 2017 om 22:44ZiggoWij hadden al een abonnement bij Ziggo(voorheen UPC hier).
Maar met nog een oude media box van UPC, dus gebeld voor een abonnementen check.
Voor 6 euro meer in de maand zouden wij de nieuwe media box krijgen(4 programma's opnemen) met de voorwaarde dat wij de oude mediabox mochten houden.
Bkijkt dus dat wij de oude box helemaal niet mogen houden, dit was voor ons de reden om überhaupt over te gaan naar een nieuwe box.
Dus gebeld en mij werd verteld het pakket te weigeren aan de deur en wij zouden terug gezet worden naar ons oude abonnement.
Inmiddels zijn we 1 week verder en is ons internet afgesloten.
Wéér gebeld, werd mij verteld dat wij niet meer terug kunnen naar onze oude situatie en min of meer verplicht zijn de nieuwe mediabox af te nemen.
Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde probleem, alleen hebben ze bij haar alke extra zenders uit het pakket gehaald die ze in haar oude situatie we had, en dit niet verteld bij afsluiten van haar nieuwe media box.(zij had voorheen ook UPC)
Bij haar is het internet nu ook afgesloten en zij kan ook niet meer terug naar haar oude situatie.
Beetje lang verhaal maar volgens mij mag dit toch niet zomaar?