Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Octopous
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 27, 2018 om 16:54Laptop voor de derde keer terug voor reparatie, nog geen 5 maanden oudBetekent dit dat ongeacht of het te repareren is, de koopovereenkomst beeindigd mag worden als er zich binnen de eerste 6 maanden na aankoop problemen voordoen?
-
Mar 27, 2018 om 14:07Laptop voor de derde keer terug voor reparatie, nog geen 5 maanden oudDe laptop is al twee keer terug geweest voor het oververhitten. Wat kan ik doen om dit op een onderbouwende manier aan hen voor te leggen?
-
Mar 27, 2018 om 14:06Laptop voor de derde keer terug voor reparatie, nog geen 5 maanden oudDat het niet mijn schuld is is duidelijk, daarom repareren ze de laptop ook kostenloos. Dat is het probleem niet. Het probleem is dat ik van de koop af wil zien omdat ik het vertrouwen in deze laptop kwijt ben.
-
Mar 27, 2018 om 14:05Laptop voor de derde keer terug voor reparatie, nog geen 5 maanden oudDank, dat ga ik inderdaad doen bij Trustpilot. Ik ben er inderdaad van op de hoogte dat zij drie maal het recht hebben de laptop te repareren, maar ik heb geen zin om de laptop nog een keer stuk te zien gaan daarna, laat staan net buiten de garantieperiode o.i.d., want ik weet één ding zeker: deze laptop gaat het niet lang uithouden.
-
Mar 27, 2018 om 14:03Laptop voor de derde keer terug voor reparatie, nog geen 5 maanden oudMaar is het niet zo dat zij het recht voorhouden de laptop te repareren? Ze beweren dat ze de laptop kunnen repareren namelijk, maar aangezien dit de derde keer is dat er iets stuk gaat aan de laptop heb ik geen vertrouwen meer in dit apparaat, vandaar dat ik de laptop wil retourneren en mijn geld terug wil.