Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Robert.v70
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 23, 2016 om 10:23Garantie Seiko Sucks!Gisteren bericht gekregen van Seiko. mijn verhaal komt niet overeen met het verhaal van de Juwelier. Die stelde dat ik het knopje was kwijtgeraakt. Maar dat knopje wilde de juwelier helemaal niet meesturen.
Na goed overleg word mijn horloge gratis gemaakt. Het is weer terug naar SEIKO en ik krijg een gemaakt horloge terug.
Toch nog een goed einde! -
Sep 20, 2016 om 16:27Garantie Seiko Sucks!Bericht gehad van Seiko.
Zij stellen dat het een ongeluk was. En dat ik daardoor het knopje ben kwijtgeraakt waardoor er vocht naar binnen is gelopen en dat heeft dan weer het uurwerk aangetast.
Jammer dat ze de klacht niet lezen. Want het knopje heb ik nog in het bezit. Dus niet kwijt geraakt. En dus ook geen water via het "verloren" knopje naar binnen. Ze stellen dat ik het via mijn verzekering maar moet claimen. Dacht het niet. hen nogmaals de kans geboden het naar behoren te regelen.
Word vervolgt! -
Sep 19, 2016 om 17:11Garantie Seiko Sucks!Bedankt voor de contact gegevens. Had ze inmiddels ook gevonden en gemaild!