Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Samantha K
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 19, 2021 om 12:52Ontevreden tegemoetkoming restaurantWeer zo'n persoon die komt om te oordelen op negatieve manier.
Er zijn genoeg andere gelukkig die dit niet hebben gedaan.
Bedankt voor de tijd die je erin hebt gestoken.
Je had net zo goed niet kunnen reageren -
Sep 19, 2021 om 12:50Ontevreden tegemoetkoming restaurantKoelkast heb ik niet zelf kunnen vinden. Had uitleg van een medewerker gekregen waar het was, maar zag het niet. Uiteindelijk is een medewerker meegelopen met zijn licht zodoende.
Je kon zien waar je liep, maar je kon niet zo goed zien wat je pakte, daar Moest je voor bij schijnen.
Het rondlopende personeel mag ik niet over klagen. Het waren meer de personeelsleden met meer verantwoording die erbij stonden en ernaar keken.
Het kan overal gebeuren, maar was fijner als ze het anders hadden aangepakt -
Sep 19, 2021 om 12:43Ontevreden tegemoetkoming restaurantHad gekund, maar met die gedachte ga ik niet. Ik neem me tijd
-
Sep 19, 2021 om 12:42Ontevreden tegemoetkoming restaurantKan het geen na borrelen noemen in de zin van we hebben nog heel wat opengetrokken. Ik ga namelijk niet om te drinken, maar te eten.
Omdat er bijna geen keus was heb ik 2 bollen ijs genomen en een chocomel.
Langer blijven klopt, maar heel veel was weg, dus waarvoor zo ik moeten blijven. Voor dat beetje die nog mogelijk was -
Sep 19, 2021 om 12:36Ontevreden tegemoetkoming restaurantOordelen omdat jij (sprietje) er zo over denkt
Ik ga om verschillende dingen in kleine beetjes te kunnen eten. Dingen uitproberen, maar blijkbaar heeft elke all you can eat vreetzaken als klant -
Sep 19, 2021 om 12:33Ontevreden tegemoetkoming restaurantIs het niet normaal dat je naar de klant toekomt en uitlegt wat er speelt ipv gewoon rond te lopen op zoek naar? en uiteindelijk begint op te ruimen.
Is het niet normaal dat je ze misschien een voorstel doet van blijven of vertrekken, zodat ze dan weten wat ze kunnen verwachten. En niet de hoopvolle klant afstraffen met niks, want dat was het eerste instantie. -
Sep 19, 2021 om 12:28Ontevreden tegemoetkoming restaurantIk hoefde geen gelijk te horen Maar eventuele andere opties en misschien dat dit een normale oplossing hiervoor is.
Ik ben niet verplicht mee te betalen aan hun pech als ze doen alsof er niets aan de hand is. En daarmee bedoel ik dat er weinig tot niets wordt gezegd en wij steeds moeten vragen. Volgens mij heet dat service en behoud je daarmee je klanten -
Sep 19, 2021 om 12:24Ontevreden tegemoetkoming restaurantBedankt voor je reactie gebaseerd op oordelen op een zeer negatieve manier.
Had echt anders verwacht hier, maar zo zie je maar. En nee ik ben er niet om te horen wat ik wil, maar nogmaals om te weten wat redelijk is in zo'n situatie. -
Sep 19, 2021 om 12:21Ontevreden tegemoetkoming restaurantBedank voor je redelijk normale reactie
We zijn blijven zitten met de hoop dat.
Wij hadden het onderling gezellig en was de bedoeling daarbij te kunnen eten en drinken.
Ik ben nooit binnen uur klaar en na borrelen doe ik nooit. Kom om te eten en niet te drinken, maar dat terzijde.
Ik snap de reactie over blijven zitten en meerekenen.
Ik heb mijn verhaal geplaatst om te horen wat ik kan verwachten en niet een hele lading commentaar omdat ik zo vreselijk zou zijn. Is mijn mening en door andere te horen kan je bijdraaien.
Bedank dus voor jou reactie waar ik wat mee kan. -
Sep 19, 2021 om 12:08Ontevreden tegemoetkoming restaurantAan zo een reactie heb ik dus wat.
Er kon geen eten geleverd worden, omdat niks warm kon blijven of koud.
Ik denk dat ze hebben opgeruimd om problemen met voedsel te voorkomen.
Langer blijven had misschien gekund als alles nog mogelijk was, maar we moesten het doen met de restjes.
Ik hoef niet persé geld, maar omdat ik er niet meer hoef te eten aangezien het voor mij niet goed genoeg was voor herhaling heb ik liever een bedrag.
Ik heb het niet voorgesteld maar een korting van misschien 25% een volgende x was beter geweest.