Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Sangroen
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jul 23, 2017 om 17:09Hoe dit conflict met Divoza oplossen?Beste maritas, bedankt voor de reactie! Heb hen een email gestuurd.
In eerste instantie wist ik ook niet dat ze bij Divoza zo te werk zouden gaan. Bij andere klachten over laarzen beweren zij, zo ver ik lezen kan, steevast dat de koper niet goed met de spullen om kan gaan. Recent sprak ik iemand die een paar Petrie laarzen bij hen heeft gekocht. De laklaag van de laarzen liet los. Die laarzen zijn volgens haar wel naar de fabrikant gestuurd. Wel zelfde magazijn opgeslagen geweest? Mondoni is het eigen merk van Divoza. -
Jul 23, 2017 om 16:35Hoe dit conflict met Divoza oplossen?Dank je panter! Samengevat heb ik al een nieuw paar ontvangen. Dat nieuwe paar is nog erger dan het oude paar.
Divoza wil niet vervangen en reparatie is niet mogelijk.
Inmiddels zijn onze voorstellen uitgeput: een ander artikel uitzoeken (in dit geval met bij betaling omdat het andere artikel duurder is). In eerste instantie hebben we om andere laarzen gevraagd, waardebon, etc maar het antwoord is nee. -
Jul 23, 2017 om 00:32Hoe dit conflict met Divoza oplossen?De andere laarzen heb ik niet bij Divoza gekocht. Wist niet hoe ik mijn andere antwoord kon bewerken, dus daarom nog een berichtje
-
Jul 22, 2017 om 22:01Hoe dit conflict met Divoza oplossen?Zoals je ziet tenormin staat er achter die zin een knipoog. M.a.w.: het was grappig bedoelt. Tis wel een klein knipoogje, eigenlijk hoopte ik dat het een emoticon zou worden.
Ben nog aan het kijken hoe ik er meerdere foto's op kan krijgen.
Blijft nog steeds dat je er in de winkel niets van ziet of voelt. De schoenmakers hadden daar wel een logische verklaring voor: de fout kan zich openbaren na contact met de voet.