Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: Suusjesuusje
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Sep 10, 2020 om 15:16Na klacht van mijn kant dreigt Asiasia.nl met aanklacht voor smaadIk heb al op uw bericht gereageerd, lijkt me verder afdoende aangaande mijn verhaal, maar nog even dit: het valt me net eigenlijk pas op dat u ook nu weer dingen roept die volkomen onzin zijn (de ACM die "nu al in opdracht van u onderzoek doet naar valse reviews en dat de VARA/BNN straks op hun rode billetjes krijgen van de ACM etc.). Dit blijkt dus opnieuw schermen met loze babbels: ik ben er even ingedoken, en de ACM doet helemaal geen onderzoek naar de door u zo gevreesde 'nep'-reviews waar u blijkbaar zo onder lijdt. De ACM doet onderzoek naar HANDEL in valse uitingen op internet die door louche bedrijven tegen betaling worden geplaatst.
letterlijk: Daarom treedt de ACM op tegen partijen die misleidende beoordelingen online aanbieden en gebruiken.
Kortom: u schreeuwt opnieuw maar weer iets in de hoop dat men daarvan terugschrikt. Begrijp me niet verkeerd: u kunt best de ACM een mailtje hebben gestuurd, maar dat ligt nu ergens onderop de stapel te wachten op de papiervernietiger.
Persoonlijk ben ik nu eigenlijk pas echt flink kwaad: dit gedrag doet mij denken aan bepaalde kinderen vroeger op het schoolplein, die als ze geen gelijk kregen of vonden dat hen onrecht werd aangedaan gingen roepen: "pas maar op, mijn oom is bij de politie / mijn papa is advocaat / mijn opa is dit of dat".
Onprofessioneel kleutergedrag. Wordt het geen tijd dat u gewoon goede service gaat verlenen en een tevreden klantenkring opbouwt in plaats van als een klein kind verongelijkt te doen en mensen schrik probeert aan te jagen? -
Sep 10, 2020 om 14:59Na klacht van mijn kant dreigt Asiasia.nl met aanklacht voor smaad-
-
Sep 10, 2020 om 14:58Na klacht van mijn kant dreigt Asiasia.nl met aanklacht voor smaadAls u het stukje tekst over de ACM (via die link die Asiasia zo vriendelijk was te delen...) ook goed zou lezen, dan weet u dat de ACM zich helemaal niet bezig houdt met valse reviews op individueel of webwinkel niveau. Zij gaan zich richten op bedrijven en personen die zich grootschalig schuldig maken aan het plaatsen (tegen betaling en in opdracht) van valse reviews.
In dat opzich is die hele ACM-opmerking van Asiasia trouwens opnieuw een hoop geblaf en weinig tanden, geblaf dat eigenlijk mijn hele punt extra onderstreept... -
Sep 10, 2020 om 14:28Na klacht van mijn kant dreigt Asiasia.nl met aanklacht voor smaadals u even de moeite neemt mijn reactie goed te lezen, dan zult u lezen dat dit niet mijn ring is, dat ik ook niet de persoon ben die Asiasia noemt en zou u ook kunnen lezen dat een foto door Asiasia geplaatst even onverifieerbaar is als de nep-reviews en nep-klachten waar Asiasia mensen van beschuldigd.
dank.