Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: adko
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jun 16, 2017 om 19:16Telfort wanprestatie?Waarschijnlijk de zelfde rede waarom zovelen bij Ziggo weggaan. Geen service!
-
Dec 9, 2015 om 19:12Mijn zoon wil op zijn kamer tv en internet, kpn is minimaal,wat kan ik doenDe reactie van Eclipse zal theoretisch wel kloppen, maar de praktijk is anders.
Ik heb al enkele jaren de 60 mb versie van KPN. Ik woon in een drive-in woning en de Experiabox (router) staat op de begane grond.
Daar staat ook een computer en gebruik ik vrijwel continu Spotify via een Sonos apparaat.
Op de eerste verdieping staat mijn TV, aangesloten via een kabel vanaf de Experiabox.
Ook op die verdieping een tweede computer en een iPad.
Dit alles gebruik ik vrijwel dagelijks allemaal tegelijk en ik heb nog nooit een probleem gehad.
Zelfs niet als ik de iPad op de tweede verdieping gebruik.
Overstappen naar een kabelboer zou ik sowieso al niet doen. Er stappen ieder kwartaal zo'n 100.000 klanten op bij de kabelproviders.
Naar ik aanneem niet zonder reden.
Overigens zat ik jaren geleden zelf ook bij een kabelboer en ben daar ook jankend weggegaan, vanwege het niet functioneren van het netwerk en de slechte service.
Sterker; ze kenden het woordje service niet eens.