Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: antennehenkie
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 9, 2017 om 20:48Het rinkelen (dus niet het opnemen) van de telefoon is bellen=betalen.Als je belt naar een ander toestel en zolang er nieumand maar ook niemand oppakt is het rinkelen gratis. Somige providers brengen kosten in rekening voor voice mail berichten en hier kan het inzitten dat je dan dit dit gesprek moet betalen daar jou lijn hierdoor wordt open gemaakt door de voice mail recorder..En dan heb je een normale telefoonverbinding en dit breng dan deze kosten mee. Zolang je geen voice mail recorder (antwoordapparaat) aan de lijn krijgt waar je je bericht kunt achterlaten , is het over laten gaan van een telefoon gratis en zodra een verbinding wordt gemaakt door de hoorn van de telefoon of van je GSM inschakeld kost het geld neem je niet op dan is dit voor de beller zowel voor de ontanger het rinkelen en over laten gaan gewoon weg gratis. Moet je er toch voor betalen dan wordt op de een of andere manier verbinding gemaakt. Het kan al een Hacker zijn die over jou nummer kan bellen omdat dit gehackt is.
-
Aug 7, 2017 om 11:35Boete q-park voor "treintjerijden" !Overigens als het een geldige en een geregistreerde kaart is , is het activeren geheel gratis!
-
Aug 7, 2017 om 11:33Boete q-park voor "treintjerijden" !Als je een uitrijkaart koopt of gratis krijgt zul je deze even moeten activeren in de betaal automaat. Een uitrijkaart die niet geactiveerd is werkt bij QPark niet. En zul je deze even via de betaalautomaat moeten activeren. Trouwens op de betaalautomaten zit ook een knop op om in contact te komen met een medewerker van QPark die je hier verder mee helpt. Let wel op dat je kaart een geldig exemplaar is, dit kunnen ze aan de streepjescode zien of de kaart geregistreerd staat bij hun.
-
Jun 24, 2017 om 09:30Problemen met Ziggo Horizonbox i.c.m. Philips TVEen oplossing is, maak gebruik van beslist goede cai-kabel materialen die verder ook nog "retour-geschikt" zijn en combineer deze nooit en te nimmer met "sateliet coax kabels of andere aansluitmaterialen die voor sateliet gebruik zijn" hiervoor, dit geeft niks anders als grote problemen deze hebben namelijk een veel te hoge demping en dit houd in dat je behoorlijk signaal verlies krijgt en daardoor veel storingen ondervind. Een goede coax kabel tevens mee van de beste bijvoorbeeld "de Hirschmann type 9TS " hoeft niet duur te zijn .
Kost gemiddeld tussen € 0,80 en € 1,00 per meter en deze kabel is beslist géén bragger hoe je het noemen wilt. En een pré is dat deze ook 4G-LTE proof is. Deze is namelijk 3 dubbel afgeschermd en heeft een zéér lage demping en komt alleen maar de DIGITALE televisie signalen ten goede.
Koop verder géén antenne materialen, HDMI-kabel en UTP kabels bij de Action, hier kom je met de kwaliteit van de tegenwoordige apparatuur bedrogen uit. Denk maar aan het gezegde; "GOEDKOOP IS DUURKOOP" . Let vooral op het Kabel-Keurmerk voor cai-kabel televisie.
Koop verder gëén coax kabels waar totaal geen opdruk op de buitenmantel staat. In de opdruk kun je zien hoe hoog de demping van de kabel is. Dit is altijd over een lengte van 100 meter genomen. En als laatste let zeer goed op bij montage maak gebruik van vaste verbindingen via F-connectors en let vooral op de dunne fijne draadjes van de afscherming die wikkelen zich nog al eens graag om de kern van de coax kabel , en als laatste deze dunne draadjes kunnen je een hoop last bezorgen zo als de veelvuldige storingen van "Blokkende beelden, stilstaanbeelden enzv. En dan maar zeuren bij Ziggo terwijl deze storingen beslist in je installatie zitten. -
Jun 17, 2017 om 10:51Telfort wanprestatie?Dat dacht ik ook, als je met werknemers van Ziggo goed omgaat dan heb je géén problemen. Consumenten die vaker overstappen maken er zelf vaak genoeg een potje van. Is er een storing dan zijn zijn ze gelijk al op de providers aan het schelden en dat het ook nog vaak in hun eigen huis installatie zit en niet bij de provider, dit kun je soms al door een eenvoudige stap op lossen. Er zijn mensen die denken dat alles 100% moet werken. Dit is soms niet zo, er kunnen altijd technische problemen optreden waar de providers niets aan kunnen doen. Ook aan storingen in huis daar kan de provider totaal niets mee. Deze zijn voor je eigen rekening en niet voor de provider. Treed er een defect of storing in de geleverde apparatuur op voor het mogelijk te maken van het gebruik voor je internet, televisie en telefoon dan wordt dit beslist door de providers gratis opgelost, maar blijkt achteraf dat het in je eigen installatie zit dan kunnen de providers dit in rekening brengen. Niet meer als terecht. Maar als je goed kunt om gaan met de monteurs van de providers dan wordt vaak genoeg een oogje dicht geknepen en worden de problemen zonder kosten op gelost. Verder nog heb je problemen met je Wifi dan zit dit niet bij je provider maar in je eigen huis. Raadzaam is dan ook om het advies van de provider goed op te volgen. Maar er zijn vele tientallen mensen zo eigenwijs als te pest dat wifi altijd "moet werken" helaas niet. Dit hangt van allerlei factoren af die storingen op je wifi netwerk kunnen veroorzaken. WIFI is maar gewoon een ingebouwde zender op je modem , router of een Acces-point en niets anders. Het wordt daarom dan ook door geen enkele provider ondersteund alleen kan de provider dit soms gratis of met minimale kosten dit probleem oplossen om een goed Wifi netwerk tot stand te brengen. En ook er bij te vertellen maak gebruik van duurzame materialen en niet van de goedkope rommel van de Action of dergelijke dit is gewoon weg om problemen vragen. Als ervaren monteur durf ik dit met een gerust hart te zeggen en is gewoon waarheid.
-
Jun 10, 2017 om 13:47Waarom de glasvezelkabel niet tot in je huiskamer om aan de juist snelheid te koGlasvezel wordt nooit tot je televisie gebracht. De hoofd aansluiting zit altijd in je meterkast. Voor het gebruik van Internet televisie en telefoon heb je altijd een modem nodig dat aangesloten wordt op de glasvezel aansluiting. Voor je televisie heb je een decoder nodig die via een UTP-kabel (koper) wordt aangesloten. Dit zijn Analoge signalen die nodig zijn om de gecodeerde digitale signalen door te sturen. Daarom heb je dan ook een decoder nodig om deze signalen om te zetten voor HD-Digitale televisie te kijken.
Verder waarom er geen glaskabel tot aan je televisie wordt gelegd is dat glasvezel zeer breekbaar en kwetsbaar is. De laatste meters zijn altijd verbonden met een UTP-Kabel met koper kern. Het woord analoge kabel heeft niets met de kabel te maken, het zijn alleen maar signalen die via de kabel gestuurd worden. Om digitale signalen te versturen heb je Analoge signalen nodig. -
Jun 1, 2017 om 16:55Problemen met Ziggo Horizonbox i.c.m. Philips TVGoedkope kabels kopen is zeuren bij Ziggo. Deze kan hier niets aan doen. Het zit zuiver in je eigen aansluitingen. Ik heb het zelf meegemaakt had een goedkope HDMI kabel en jawel hoor storingen in geluid en beeld overdracht een dure en een geschikte HDMI kabel gekocht alles was op gelost.