Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: bergje56
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jan 11, 2018 om 17:18BeeldinstellingenDe tv ontvanger (Arris) is van Telfort. De HDMI kabel is tot 2x toe vervangen zonder resultaat.
Scart niet aanwezig. -
Jan 11, 2018 om 12:31BeeldinstellingenHelaas ook dit probleem is nog niet opgelost. Mogelijk heeft het iets te maken met mijn Tv ontvanger.
-
Jan 9, 2018 om 13:07Beeldproblemen bij inschakelenHallo,
Ik gebruik een tv-ontvanger van Telfort die met HDMI is verbonden -
Dec 12, 2017 om 21:01Geluidsinstellingen smart tvBedankt. En YouTube?
-
Dec 12, 2017 om 21:00Geluidsinstellingen smart tvDan heb ik wel geluid. Het Netflix geluid kan bij deze smartfunctie alleen uit de tv komen en niet uit mijn stereo, maar zelfs dat werkt niet.
-
Dec 12, 2017 om 20:57Geluidsinstellingen smart tvHeb de winkel gebeld, deze sturen mij van het kastje naar de muur. Word daar niet veel wijzer van. Heb alle stappen netjes doorlopen.
-
Dec 12, 2017 om 20:56Geluidsinstellingen smart tvIk heb zelf heel veel geprobeerd om het op te lossen. Heb alle instellingen veranderd die ik kan aanpassen in het menu ''Geluid'', maar het blijkt allemaal niet te helpen. Kabels zitten goed.
-
Dec 12, 2017 om 18:32Geluidsinstellingen smart tvJa dat geeft wel geluid. Ik kan wel tv-programma's kijken en dan komt het geluid uit de stereoinstallatie. Alleen de Smartv-apps zoals Netflix en Youtube doen het met geen enkel geluid.