Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: celtjuh
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 19, 2019 om 14:29Meternummers verwisseld, problemen met greenchoice, powerpeers en nuon@magnum Nee hoor, de fout is gemaakt door een medewerker van Liander, die heeft de meter nummers verwisseld. niet de meterstanden Ik had bij nuon al aangegeven, na de eerste jaaropgaaf, dat er iets niet klopte omdat ik ineens veel meer moest betalen, maar dat kon niet omdat het een slimme meter was volgens de medewerkster. Dan zou er wel iets mis zijn geweest met mijn meter in mijn oude huis.
Dat geld heb ik niet verloren, dat krijg ik uiteindelijk gewoon terug, van nuon en van greenchoice, maar dit duurt nu al 5 en een halve maand en ben het wachten een beetje zat. -
Aug 18, 2019 om 20:33Meternummers verwisseld, problemen met greenchoice, powerpeers en nuonJa klopt, daar staat ie ook.