Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: chantal fase
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Oct 25, 2016 om 19:39Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,ik ben net bij de filiaal gegaan, en kreeg me geld terug. maar die jas s uitverkocht, die hadden ze niet meer. nu ga ik een ander jas kopen, bedankt voor uw reactie
-
Oct 25, 2016 om 14:02Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,ok bedank ik hoopt maar dat ik gelijk heb.
-
Oct 25, 2016 om 13:31Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,zoekertje, wat betekent dit? stond ook in mijn mail. .
Zij gaan daar de klacht beoordelen, zodra dit een gegronde klacht is gaan zij een passende oplossing voor je zoeken. .
wat betekent gegronde klacht?
hij heeft nog niet gebeld, ik heb wel geduld. -
Oct 25, 2016 om 13:23Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,kost mij ook geld en tijd terwijl t niet mijn fout is, en klantenservice kon niks doen.
de filiaal manager gaat mij vandaag bellen voor een passende oplossing. zegt klantenservice. -
Oct 25, 2016 om 13:21Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,bedankt allemaal voor uw reacties
-
Oct 25, 2016 om 13:20Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,ja klopt aktiesport is met n K
mijn toetsenbord schrijft soms automatisch verkeerde woorden hhh
maar ben vannochtend de hele tijd aan t emailen met klantservice....
8 emails gestuurd en steeds wachten op hun antwoord
en nu pas gaat de hoofdmanager v rdam Alexander mij vandaag bellen. is te hopen dan -
Oct 25, 2016 om 13:15Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,bedankt voor uw reactie, ik heb er echt wat aan☺☺
de has was gekocht rond 23 augustus
en oas gedragen net 4 dagen en vanochtend ging de rits aan de onderkant stuk, wardoor t aan de onderkant kos zit.
ik heb dat ooit met mijn jas meegemaakt masr dat was slijtage want mijn jas was 6 jaar oud
maar mijn zoon zijn jas had hij oa 4dagen aan en vanochtend al stuk
en het is een goede merk jas v le coq sportive.
de filialmaneger zal mij vandaag terug bellen , en een passend oplossing vinden, zei de Klantenservice per email.
ik vind gewoon dat ik dezelfde jas hoor te krijgen, een nieuwe dan.
ik wacht op hun telefoontje nu. -
Oct 25, 2016 om 12:53Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,ik ben geopereerd aan me knie, maar ik moest daar heen met me jas om vanuit daar naar aktieport terug te sturen, en gaan ze kijken en beoordelen, dat kan lang duren, en de jas is nieuw.. hoort toch niet kapot te gaan, nu heeft mijn zoon zijn zomerjas aan.
ik had laats ok iets ergens anders besteld de maat klopte niet toen kon ik t kosteloos terugsturen of laten ophalenen kreeg ik een ander. maar aktiesport.doet dat niet
ik was altijd tevreden over aktiesport nooit gat iets kapot, behalve nu na 4 dagen rits aan onderkant kapot, ik had ze gemaild op de site v actiesport maar hun kun niks doen, ze zeiden je moet nar de winkel gaan. terwijl ik t online gekocht had.
mijn zoon kan wel na school t brengen v Capelle naar rotterdam, hij moet morge naar school tot 5 uur -
Oct 25, 2016 om 12:53Ik heb een jas voor mijn zoon online gekocht bij actiesport,hij is 13 november jarig hij word dan 15 ☺
ik ben geopereerd aan me knie, maar ik moest daar heen met me jas om vanuit daar naar aktieport terug te sturen, en gaan ze kijken en beoordelen, dat kan lang duren, en de jas is nieuw.. hoort toch niet kapot te gaan, nu heeft mijn zoon zijn zomerjas aan.
ik had laats ok iets ergens anders besteld de maat klopte niet toen kon ik t kosteloos terugsturen of laten ophalenen kreeg ik een ander. maar aktiesport.doet dat niet
ik was altijd tevreden over aktuesport nooit gat iets kapot, behalve nu na 4 dagen rits aan inderkant japot, ik had ze gemaild op de site v actiesport maar hun kun niks doen, ze zeiden je moet nar de winkel gaan. terwijl ik t online gekocht had.
mijn zoon kan wel na school t brengen v Capelle naar rotterdam, hij moet morge naar school tot 5 uur