Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: dickevers
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Dec 13, 2019 om 09:20Ik kocht bij Banggood en heb niets ontvangen. Wie heeft dezelfde ervaring?Daar hebben ze dit product niet!
-
Dec 12, 2019 om 20:37Ik kocht bij Banggood en heb niets ontvangen. Wie heeft dezelfde ervaring?Oke, nu echter was het pakket al bij de bezorger vandaar ook het screenshot. Die heeft het niet bij mij afgeleverd en nu is het kwijt...
-
Dec 12, 2019 om 16:29Ik kocht bij Banggood en heb niets ontvangen. Wie heeft dezelfde ervaring?Geachte heer Evers,
Hartelijk dank voor uw reactie. Graag wil ik hierop reageren.
Uw klacht is doorgegeven aan de manager van de afdeling Postbezorging in uw woonplaats. Hij heeft de situatie inmiddels besproken met de betreffende medewerker en er is onderzoek gedaan. Dit onderzoek heeft echter geen positief resultaat opgeleverd. Voor het hierdoor ontstane ongemak bied ik u mijn welgemeende excuses aan.
PostNL is verantwoording verschuldigd aan de afzender. Dit is de opdrachtgever voor de verzending. Wanneer u als geadresseerde niet tevreden bent over de aflevering kunt u dit melden bij de afzender. Volgens de Algemene Voorwaarden voor de universele Postdienst wordt bepaald of er een schadevergoeding van toepassing is richting de afzender.
Met vriendelijke groet.
S. Keekstra
PostNL Klantenservice