Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: fainoka
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 26, 2023 om 16:21Vakantie geldBijzonder want de ziektewetuitkering wordt wekelijks uitbetaald
-
Feb 28, 2020 om 11:42Geen geld terug maar tegoedbonDank heremietkreeft voor uw reactie. Ik had al contact opgenomen met de klantenservice maar zij zeggen niets te doen eraan. Dit is hun policy en klaar. Maar gelukkig heb ik hem kunnen verkopen en heb ik op deze manier toch mijn geld teruggekregen. En is iemand anders hier wel gelukkig van geworden.
@justmeagain; ik heb voor dat bioscoopbezoek wel degelijk betaald (ook al kreeg ik korting) terwijl ik dat dus eigenlijk niet had hoeven doen. Waarom zou ik de vrijkaart weggeven terwijl ik er dus voor betaald heb? Maar goed, eind goed al goed, zie mijn antwoord hierboven -
Feb 28, 2020 om 11:35Geen geld terug maar tegoedbonIk wist direct na de film wat er fout gegaan was en was nog in de bioscoop... Uiteraard ben ik er niet voor teruggegaan. Gelukkig was er wel iemand op internet die mijn vrijkaartje over wilde kopen dus eind goed al goed.
-
Feb 27, 2020 om 08:22Geen geld terug maar tegoedbonDank voor je reactie. Wat mij betreft mogen ze het ook terugstorten, geen probleem. En ik had gisteren inderdaad recht op een gratis ticket, niet op korting. Dus zou ik het gratis ticket ook gisteren in moeten kunnen zetten en niet weer extra naar de bios moeten.
-
Feb 27, 2020 om 08:18Geen geld terug maar tegoedbonDank Tenormin voor je reactie. Ik heb liever geen tegoedbon; ik ga niet zo vaak (en zeker niet naar een Pathé aangezien ik er niet om de hoek woon) en dan moet ik hem voor augustus opmaken. Ik zou dan extra gaan om de bon op te maken en dat kost me dan weer best wat geld (meestal ga je niet alleen en ik moet gaan reizen). Ik zit daar niet op te wachten en het zou ze sieren mij de optie te geven om hun fout in "oorspronkelijke staat" te herstellen. Ik vraag niet om coulance. Nou ja, zoals je hoort gaat het mij ook om het principe. Maar blijkbaar mogen ze dan toch doen wat ze zelf willen.
-
Sep 19, 2018 om 16:47Ervaring met opzeggen en verlengen?Je hoeft niet eens met valse voorwendselen te bellen dat je op wil zeggen, je kunt ook vragen naar een leuke aanbieding als je weer een nieuw (jaar)contract afsluit. Heb ik bij Telfort al meer dan eens gedaan en ze hebben me soms zelfs nog een leukere aanbieding kunnen geven dan die voor nieuwe klanten