Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: henk5044
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Aug 1, 2016 om 23:37Ziggo internet wordt steeds langzamer.Er komen steeds meer draadloze netwerken in uw omgeving bij. Vaak maken die gebruik van hetzelfde kanaal. Vaak 1 of 11. Hoe meer draadloze netwerken op hetzelfde kanaal zitten, hoe zwakker het signaal en daaraan gekoppeld de internetsnelheid. Dat kan dus een oorzaak zijn van de mindere snelheid. Het is echter heel lastig om even te zeggen, daar ligt het aan. Dan moeten we veel meer info hebben. Laaste opmerking is of wanneer u bedraad, dus de laptop aansluiten met een netwerkkabel, en de WiFi uitzetten ook zo langzame verbinding hebt? Dat zou u in ieder geval kunnen proberen.
-
Jul 31, 2016 om 22:19Vodafone ook niet thuisDan zou betekenen dat ik elke dag een keer of een paar keer naar mijn schoonouders zou moeten rijden om te checken of er signaal is. Daarnaast zou er zeker voor woensdag geen signaal zijn. Wanneer dan wel konden ze niet zeggen. Dit zou betekenen dat mijn schoonouders vanaf donderdag tot zeker a.s. woensdag geen tv, internet en vast bellen zouden hebben. Voor mij onacceptabel.
-
Jul 31, 2016 om 22:13Vodafone ook niet thuisHomepluggen worden niet door Vodafone ondersteund. Moca's wel, maar daar heb ik nog nooit mee gewerkt.
Mijn schoonouders hebben zich niet gerealiseerd dat dit een andere vorm van tv kijken was. En dat is verder in de winkel niet toegelicht/voorgelicht.
Zelf had ik gedacht dat vodafoon gebruik zou maken van homepluggen. Hetzelfde systeem als kpn, maar dat was dus niet zo. -
Jul 31, 2016 om 20:04Vodafone ook niet thuisAlleen weet ik niet wanneer er signaal op het israpunt is, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten controleren. En helaas kan ik ook geen kabels terugtrekken (coaxkabels) en nieuwe utp kabels trekken en afmonteren. Daarnaast zou er zeker voor woensdag geen signaal komen wanneer dan wel konden ze niet zeggen. Maar zeker niet voor woensdag.
-
Jul 31, 2016 om 19:25Vodafone ook niet thuisIkke wel, schoonouders niet!
Klopt iedereen was boos, meer teleurgesteld en geïrriteerd omdat er nou dus weer helemaal niets zou gebeuren. We eerst weer af moesten wachten op kpn, die signaal in de woning moest brengen. Daarna op Vodafone die een monteur moet aansturen en als laatste op Gideon, die de monteur levert. En eigenlijk vooral omdat er dus niemand kon aangeven hoe lang het allemaal zou gaan duren. Vodafone wijst naar kpn, Gideon naar Vodafone enz. En dat is knap frustrerend. Vooral omdat mijn schoonouders vanaf donderdag geen internet, televisie en vaste telefonie hebben. En voorlopig, zeker tot woensdag, ook niet gaan krijgen. -
Jul 31, 2016 om 18:50Vodafone ook niet thuisDat mijn schoonouders dat wisten klopt dus niet. Ze hebben het abonnement afgesloten in de winkel en daar is dus niet gesproken over 'een andere manier van tv kijken'. Dit is ook bevestigd door de medewerker in de Vodafonewinkel. Deze medewerker zou nog uitzoeken wat er misgegaan is in de communicatie. Verder gaf de helpdesk aan dat er in de winkel gewerkt werd met een checklist waar alles puntsgewijs voorgelicht zou worden. Deze checklist zou ook door de klant getekend moeten worden. Zodat gewaarborgd zou zijn dat alles goed gecommuniceerd is. Maar in de Vodafonewinkel werken ze daar niet mee/hadden ze er nog nooit van gehoord.
Ik vind mijn toon niet aanmatigend :) -
Jul 31, 2016 om 18:35Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandHij zal het op zijn hoogst moeten rectificeren. Verder valt er voor Vodafone erg weinig aan te doen. Juridisch gezien.
-
Jul 31, 2016 om 18:28Hoge telefoonrekening onbekend data verbruik Vodafone binnenlandAls een rechter je gelijk geeft en je niets hoeft te betalen, word je ook niet geregistreerd bij preventel. Als de rechter in jouw nadeel beslist, moet je betalen. Dan kom je dus ook niet op de lijst.
25 gig in een paar dagen is echt heel erg veel. 1 divx film = ongeveer 250 MB ofzo, dat zou dan betekenen dat je 100 films hebt gedownload. Als je het hebt over mp3. 1 mp3 is ongeveer 3 MB, dan praat je over meer dan 8500 liedjes. Een rechter kijkt altijd naar redelijkheid en billijkheid. Naar de rechter stappen is dan ook in mijn ogen een redelijke mogelijkheid zeker omdat je een SMS had moeten krijgen vanuit Vodafone (zeker als dat in het contract of overeenkomst staat?). Succes ermee! -
Jul 30, 2016 om 22:08Vodafone ook niet thuisIk ben benieuwd.
-
Jul 30, 2016 om 22:07Vodafone ook niet thuisIn de woning van mijn schoonouders zijn 3 coaxaansluitingen. In ons huis ook. Elk huis dat ziggo heeft en meerdere televisies heeft, bijvoorbeeld op de slaapkamers, heeft meerdere coaxkabels liggen en dan ook meerdere aansluitingen.
Er was door Vodafone gezegd dat het heeeeel gemakkelijk was. Ook al ben je niet technisch. Simpel kastjes wisselen. Het trekken van nieuwe netwerkkabels met trekveren lijkt me niet heeeeel simpel. Voor sommige natuurlijk wel, maar ik persoonlijk heb dat nog nooit gedaan.