Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: jantjekrijnen11
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jun 8, 2017 om 08:29Webshop bestelling niet geleverdde eigenaresse is er niet zomaar mee gestopt hier is heel wat aan vooraf gegaan, en nu is het zo dat de eigenaar de gehele schuld voor zich voorbij laat gaan zonder ook maar te luisteren naar de eigenaresse die natuurlijk ook fout zit maar 2 vechten 2 schuld,dus [edit-redactie] eigenaar gewoon eerlijk zijn.en niet alleen de lusten pakken maar ook de lasten
-
Jun 3, 2017 om 12:19Webshop bestelling niet geleverdals je er een verhaal op zet dan moet je het wel eerlijk doen en niet de eigenaresse alleen de schuld geven want de fout ligt wel degelijk bij jou .ze heeft heel duidelijk aan gegeven aan jou dat ze stopte en dat je de geen bestelling aan moest nemen en de mensen duidelijke informatie moest geven. terwijl je dan zelf vervolgens je telefoon nummer veranderd zodat de mensen geen contact met jou op kunnen nemen en je vervolgens de schuld bij haar neer legt en jezelf overal onder it wil komen