Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: jwrvanderburgh
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 1, 2017 om 15:19Ben ik verplicht om Slim Fruit te betalenIk heb in januari hetzelfde pakket aangevraagd en € 7,50 betaald , en meteen meegedeeld af te zien van vervolgpakketten totdat ikzelf erom vraag. Het pakket heb ik eind januari jl. teruggestuurd omdat het niet voldeed.
Ik ontving antwoord dat ik geen vervolgpakketten meer zou krijgen. Wat schetst mijn verbazing....ik ontving medio maart een rekening van € 68.-- voor iets wat ik niet ontvangen heb. Meteen heb ik gereageerd dat ik niet betaal voor iets wat ik niet ontvangen heb. Medio april ontving ik weer een mail, en na mijn antwoord dat ik niet betaal voor dingen die ik niet ontvangen heb, kreeg ik als antwoord dat alles opgelost is. Nu word ik bestookt met mailtjes van incassobureau en is het bedrag inmiddels opgelopen tot € 109.--.
Ik krijg hier een sik van. Ondanks dat ik uitgeschreven ben, en alles opgelost is, krijg ik wéér mailtjes ! :-(((
Bovendien heb ik Slimfruit geprobeerd te bellen, en zit dan 45 minuten in de wacht. Ook dit vervelende incassobureau heb ik getracht te bellen en écht waar !! 2 uur aan de lijn gehangen. Ik wilde gewoon iemand spreken. Toen maar weer een mail gestuurd dat ik niet betaal voor iets wat ik niet ontvangen heb, en dat ik uitgeschreven ben en dat alles opgelost is, helaas , ook hier wordt niet op gereageerd, want ik ontvang weer een rekening.
Nergens wordt op gereageerd, bellen is niet mogelijk. Ik word er helemaal beroerd van !!!
wat kan ik nu nog doen ?????
Nog even voor alle duidelijkheid, het restant
pakketje heb ik 2 weken nadat ik begonnen was geretourneerd !!! Dus ik heb geen pakketjes ontvangen daarna, alleen rekeningen.