Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: lin_
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Feb 5, 2019 om 16:40Vervangend product na niet deugen binnen twee wekenZouden zij dit niet kunnen verhalen op hun leverancier? Dan heeft dit paar schoenen hun niks opgeleverd, maar ook zeker niets gekost.
-
Feb 5, 2019 om 15:42Vervangend product na niet deugen binnen twee weken@Panter22, dit ga ik straks onmiddellijk doen, ik kom net thuis! Ik laat het weten.
-
Feb 5, 2019 om 15:41Vervangend product na niet deugen binnen twee weken@Theotrucker, klopt er is ook maar de helft betaald. Echter, ik geloof dat de schoenen niet door mijn toedoen kapot zijn gegaan. Mijn probleem nu is dus dat ik ze niet zelf kan vervangen zonder dat het mij meer geld gaat kosten dan dat de schoenen mij gekost hebben.
@Cookies, bij Timberland zelf is er nu ook 30% korting dus dan zal ik ze eerder daar bestellen mocht er weer (onverhoopt) een probleem optreden. Timberland biedt twee jaar garantie, mits de schoenen bij de eigen site of in de eigen winkel gekocht zijn. -
Feb 5, 2019 om 15:09Vervangend product na niet deugen binnen twee wekenIk denk dat er gedoeld wordt op de 50% korting. Geld terug volgt waarschijnlijk na de beoordeling van de schoenen als blijkt dat het om een fabrieksfout gaat.
-
Feb 5, 2019 om 15:08Vervangend product na niet deugen binnen twee wekenGeld terug als men geen adequate vervanging kan of wil leveren? De schoenen kunnen namelijk wel nog geleverd worden alleen weigert het bedrijf dat tot nu toe.
-
Feb 5, 2019 om 11:06Vervangend product na niet deugen binnen twee wekenDat is inderdaad precies waar het om gaat, het feit dat ik de schoenen niet voor dezelfde prijs kan kopen als gevolg van het leveren van een ondeugdelijk en het ontbreken van een ruilproces.
De actie was geen welkomskorting maar echt een tijdelijk actie geldig op kerst. Er is dus geen sprake van 50% korting voor iedere nieuwe klant, waardoor een familielid ze niet opnieuw kan bestellen. -
Feb 5, 2019 om 11:04Vervangend product na niet deugen binnen twee wekenBedankt voor uw reactie hieruit zou dus vervanging of reparatie volgen.
@panter22, ik wil ook zeker niet de originele verkoopprijs terug (dus tweemaal het bedrag dat ik heb betaald), ik wil alleen een degelijk product ontvangen. Dus ofwel gerepareerde schoenen, ofwel een vervanging. -
Feb 5, 2019 om 09:51Vervangend product na niet deugen binnen twee wekenDank u wel voor de reactie. Het gaat hierbij niet om een welkomskorting maar om een promotie(stunt) die geldig was rondom kerst. Zou reparatie hier ook niet in verhouding staan denkt u? Ik hoef niet zonodig een nieuw paar te ontvangen, ik wil alleen een paar dat deugd.
Omdat mij echter wel verteld was dat ik de schoenen voor dezelfde prijs opnieuw kon kopen (en waarschijnlijk het oude aankoopbedrag na beoordeling terug zou krijgen) heb ik de schoenen teruggestuurd.
Nu hier dus misschien geen sprake meer van is door foute inlichting beweren zij dat ik ook niet meer mijn opgestuurde schoenen kan terugkrijgen indien er sprake is van een fabrieksfout. Weet u of dit zomaar kan? In andere woorden: als ik gelijk krijg en het is een fabrieksfout dan zou ik meer geld kwijt zijn dan wanneer ik geen gelijk zou krijgen. Een beetje ongekeerde wereld lijkt mij? -
Feb 5, 2019 om 09:41Vervangend product na niet deugen binnen twee weken@Pino123 de schoenen en zelfs de goede maat worden nog steeds aangeboden.
-
Feb 5, 2019 om 00:25Vervangend product na niet deugen binnen twee wekenZoals ik al aangaf gaat het mij om de vraag of ABOUT YOU zich er met de teruggave van het aankoopbedrag er kan afmaken of dat zij een vervangend product moeten leveren.