Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: peter van der sluis
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Mar 5, 2016 om 14:07Schade particulier, rechten en plichten?Dat is waar, zal het even onthouden. Maar ben blij dat hij nu in ieder geval nergens recht op heeft ondanks zijn gedreig etc. Dankje!
-
Mar 5, 2016 om 13:44Schade particulier, rechten en plichten?1,2 Dat heb ik hem ook verteld en daarom heb ik hem ook verder niks gegeven. 3. Hij deed er eerst niet zo moeilijk om, daarom heb ik dat geld ook teruggeven uit vriendelijkheid omdat ik het ook een beetje lullig vond voor hem. 4. Dit is de eerste (van de ongeveer 40/50?) keer dat het misgaat, dus op zich niet zon probleem.
Bedankt voor je reactie! -
Mar 4, 2016 om 22:47Schade particulier, rechten en plichten?Ik had in eerste instantie de telefoon zelf willen repareren, maar omdat er zoveel kapot was, heb ik dat laten doen.
De telefoonwinkel belde mij een dag later op met de mededeling dat het moedebrord dus kapot is, maar kon niet uitleggen of dat de klant, mijn, of hun schuld was.
Ik heb daarom uit vriendelijkheid (zou het zelf ook vervelend vinden) het geld voor de reparatie en die 250 euro gegeven voor een nieuwe telefoon.
Hij wilt nu dus minimaal 325 euro hebben om een nieuwe telefoon te kopen, en gaat nu een advocaat inschakelen om die 75 euro alsnog te krijgen.
Plus dat hij het geld nog wilt voor de tijd dat hij zonder telefoon zat, de prijs voor de advocaat en mocht ik het dan alsnog niet betalen, de nieuwprijs van de telefoon. -
Mar 4, 2016 om 22:37Schade particulier, rechten en plichten?Hij vroeg mij een om Excelbestandje met de kosten, dus die heb ik naar hem gestuurd.
Mooi dat je het snapt! Mijn zus werkt bij de Belastingdienst en zegt ook dat hij niks kan doen, ook omdat ik hem al een groot bedrag hem betaald.
Gr, Peter -
Mar 4, 2016 om 22:30Schade particulier, rechten en plichten?Omdat de telefoon in onderdelen gebracht werd, en de winkel daar geen gerantie op gaf.
-
Mar 4, 2016 om 22:27Schade particulier, rechten en plichten?Ik zou de telefoon zelf repareren, maar heb dit uit voorzorg bij een telefoonwinkel laten doen. Het scherm, het frame, en het achterkant was kapot.
De telefoonwinkel belde mij op met de mededeling dat het moederbord kapot is.
hiervoor heb ik de 'klant' dus een bedrag van 250 betaald uit coulance, samen met de 160 euro voor de reparatie.
Maar hij wilt dus 325 euro uit coulance. -
Mar 4, 2016 om 22:14Schade particulier, rechten en plichten?Ik heb uit voorzorg de reparatie niet ZELF gedaan, maar bij een telefoonwinkel.
Hun vertelden mij dat het moederbord kapot was.