Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: ron777
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
May 20, 2017 om 00:52Vodafone wanprestatieIk zit net over de helft van een tweejarig contract.
-
May 20, 2017 om 00:51Vodafone wanprestatieZit net over de helft van een tweejarig contract, vandaar mijn vraag hier.
De vraagstelling had wat duidelijker gekund. -
May 20, 2017 om 00:50Vodafone wanprestatieHoezo van Facebook af? haha...
Vodafone reageert niet op Klachtenkompas of andere klachtensite. Op Facebook werden veel klanten wel geholpen dus waarom niet proberen.
De fout lag bij Vodafone betreft de laster, waarom zou ik andere excuses krijgen per email? -
May 20, 2017 om 00:48Vodafone wanprestatieLaster? Sorry? Van Laster is alleen spraken als de feiten niet kloppen. Alles wat ik benoem klopt. Tot de excuus email aan toe betreft de laster van Vodafone.
Mijn ex was geen klant meer, is bevestigd aan haar , ze was al een half jaar geen klant meer.
Weet niet waar je naartoe wil maar ik heb gewoon recht op 1 klantnummer.
Daarnaast heb ik een ondernemers abo, dus dit alles koste veel tijd. Ze maken fout op fout, een nette compensatie is op zijn plaats.
Ik was anders al lang weg gegaan maar zit in net over de helft van een tweejarig contract.