Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: ronald eveleens
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jun 5, 2017 om 23:01Mogelijke oplichting supersaver travel?ja ja, zo lust ik er nog wel een paar, misschien zou ik niet goed kunnen typen maar goed lezen van mijn artikel kost zker ook moeite door verschillende mensen hier. Het is niet zeker dat ik de fout gemaakt heb. Er zijn meeerdere klachten over supersaver betreft foute gegevns op de boekingsbevestiging. Jullie gaan er compleet van uit dat het mijn fout wel moet zijn want een computer en website maken geen fouten. Ik kan bewijzen dat supersaver wel degelijk fouten maakt geien dat er op de annulerings email die ik dus kreeg enkele minuten later er behalve de annulering ook een 2de annulering opstond van een vlucht naar zweden op 29 april wat niets met mij te maken heeft, foutje van de computer misschien? Ook ga je er van uit dat als je een fout maakt met invullen en binnen 4 minuten het wilt coorigeren, ik niet moet zeuren, eigen schuld dikke bult dus. Klantvriendelijk of ben ik gewoon ouderwets. je hebt niet meer met mensen te maken maar je praat met computers of mensen die iets voorlezen van een scherm, moet ik aan little britain denken, 'computer says no....ughe' en dat accepteer ik niet. Mensen maken fouten, zeker, maar je hoeft niet voor elke fout zeker als het om minuten gaat, als klant een boete te betalen aan een bedrijf wat jou als klant wil. Maar ik schrij hier niet om op hulp te rekenen, ik hoef ook geen hart onder de riem, is schrijf hier om te waarschuwen voor bedrijven als supersaver die uit zijn om met truukjes en stijfheid je van je geld af te helepen zonder dat je een vliegtuig te zien krijgt en elke vorm van een fout, komt op het konto van de klant ook al ben je maar 4 miunten klant en of het nu wel of niet je fout is, probeer het maar terug te krijgen.
-
Jun 5, 2017 om 22:40Mogelijke oplichting supersaver travel?goh? 10 minuten voor sluitingstijd, en wat denk je, zou dat bewust zijn, bewust een risko nemen? dus je zoekt op internet, komt een boekingsite tegen die er betrouwbaar uitziet en je boekt, geen idee dat een boeking/reissite niet bereikbaar is na 18.00 uur en in het weekend, want er kan altijd wat fout gaan. Wat ik wel weet is dat bij de wet geregeld, dat een airline geen annulering fee regelt als en boeking geannuleerd wordt of veranderd wordt binnen 24 uur na boeking, hoe krijg je dat voor elkaar als er niemand meer is in het weekend omdat binnen 24 uur te rgelen dan en de boeking/reservering codes bij de tooroperator anders zijn dan bij de airline? het koste dus heel wat moeite bij de airline om te zoekn en er achter te komen dat er nooit een boeking gemaakt was, en dat alles mijn schuld want dan had ik niet 10 minuten voor sluitingstijd moeten boeken, had ik dat geweten, had ik wel ergens anders geboekt niet waar.
Duidelijk een zaak van oplichting als ze toch doorgegaan zijn en het geld opö hun rekening krijgen zonder dat ze een boeking bij een airline hebben gemaakt en alleen intern gecanceld hebben en niet aangeboden hebben gelijk een neiwe boeking te maken. Maar de rechter zal er over oordelen. -
Jun 5, 2017 om 22:33Mogelijke oplichting supersaver travel?kijk, ik zie weer iemand die of niet goed gelezen heeft of mijn verhaal zo onduidelijk als wat. je gaat er van uit dat ik een typfout gemaakt hebt, vind je dat leuk om zo te oordelen, de consumetn zal wel de schuldige zijn. Ik weet het niet, je twijfewlt wel aan je zelf, maar aan de andere kant meerdere keren doorgelezen en het verschil tissen een 6 en 7 weet ik ook nog wel. Tijden zijn verandered, ik ben van het oude stempel dus, ik moet dus bewijzen dat het NIET mijn fout is, is het zo? en als het wel mijn fout isnetkengt het dat ik 2 weken moet wachten zodat ik niet kan reizen en bovendien die 65 euro kwijt raak? Heb je de voorwaarden gelezen op hun site? Ik nu wel. er staat 1)na ontvangst van de boeking bevestiging enkele minuten nar boeken, gelijk kijken of alles crrect is en indie niet gelijk bellen. Hebben we gedaan. 2) de boeking is bindend na ONTVANGST betaling. En ....die haddden ze nog niet ontvangen. ze hadden ontvangen dat de betaling goedgekeurd zou worden maar kregen van Klarna pas later betaald toen supersver op hun eigen suggestie de boeking gecanceld heeft. Ik kan ondertusen nu wel opnieuw boken maar moet iik een nieuwe betaling regelken want het geld dat zij al ontvangen hebben 771 euro, gebruiken ze niet voor een nieuwe boeking, die krijg ik mogelijk over 2 weken terug minus 65 euro, ik moet gewoon opnieuw boeken en opnieuw betalen maar niet via klarna dus.
Al jullie mensen zijn veranderd in computer robots, doet mij aan little Britain denken. Ik ben 60 en wat ik geleerd heb over bedrijf en klant relaties is wat anders als nu wordt toegepast. De computer is een hulpmiddel. Ondertussen n u is het zo dat de computer boeven de mens gesteld wordt. regel1)De computer heeft altijd gelijk, regel2 indien de mens gelijk heeft verwijs naar regel 1. als je geen fout hebt gemaakt moet je bewijzen dat je geen fout hebt gemaakt. Met de banken precies het zelfde. vroeger een balie, je ging naar de bank en deed je zegje. kwam altijd goed en bij een reisbureau net zo. nu, zelfs als je 90 bent, moet je maar leren met een atm machine om te gaan en internet bankieren met de pc, elke fout die gemaakt wordt komt voor het konto van de consument, had je maar beter op moeten letten en de fout zal wel bij jou liggen vaak gehoord, maar is dat wel zo? -
Jun 5, 2017 om 15:21Mogelijke oplichting supersaver travel?waar staat dat dat ik en fout maak? Het is mogelijk ja, dat zal ik niet ontkennen, je gaat aan je zelf twijfelen. Ik kan mij niet voorstellen dat ik een foute datum zou hebben ingevuld, zo een boeking doe je zorgvuldig maar na alles in geuyld te hebben, vergeten een screenshot te maken. Dus enkle minuten later de bevestiging en toen onmiddelijk gezien dat er een fout was, binnen 4 minuten na de boeking. Dan kun je twisten wie de fout heeft gemaakt, ik kan niet bewijzen dat ik het niet heb gedaan, kunnen hun bewijzen dat ik het wel heb gedaan? het stond fout op de bevestiging dat is alles wat ik weet. De airlines rkenen geen boete of extra kosten als het binnen 24 uur na de boeking aangpast of genaanuleerd moet worden en de airlines hebben ook geen boeking binnengehad in mijn naam dus, geeft te denken.