Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: subthiel
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Jun 28, 2017 om 20:10Probleem D-Reizen@zoekster, bedankt voor de opmerking over de flauwekul antwoorden, ik dacht serieus dat het aan mij lag of dat alleen maar mensen die werkzaam zijn bij D-Reizen aan het reageren waren op mijn bericht. Eindstand van het verhaal is dat ik niet kan omboeken, omdat het te kortdag is. Ook vinden TUI en D-Reizen dat de "all-in formule" nog in stand is omdat van alle voorzieningen er nog 1 faciliteit open is. Het komt er op neer dat ik dit moet accepteren. Consuwijzer heeft mij gewezen op een voorbeeld klachtbrief, deze ga ik invullen en opsturen en na mijn vakantie aangeven bij de Geschillencommissie.
Hartelijk dank voor de tip, hier heb ik tenminste wat aan. -
Jun 27, 2017 om 17:02Probleem D-ReizenJa. Ik heb betaald voor een aantal diensten, die krijg ik lang niet allemaal geleverd. Wil ik deze wel diensten ontvangen dan moet ik bijbetalen terwijl ik in eerste instantie al heb betaald voor de diensten. Bent u serieus?
-
Jun 27, 2017 om 16:02Probleem D-ReizenIk bedoel hiermee dat D-Reizen mij de optie geeft om extra bij te betalen zodat ik naar een ander hotel kan waar alle faciliteiten wel beschikbaar zijn.