Terug naar het profiel
Reacties gegeven door: verena2004
-
DatumVraagGegeven reactieDetail
-
Dec 6, 2019 om 16:52Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenGoede tip! Daar ga ik zeker naar kijken.
-
Dec 6, 2019 om 16:06Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenKlopt! Ik heb de sticker overigens al wel van mijn dak afgehaald en hier had ik geen problemen met aangetaste lak (alleen dit duurde mij te lang, vandaar dat ik een caramelsteen als remover kocht zodat het vlotter zou verlopen). Zou dit genoeg "bewijs" zijn?
-
Dec 6, 2019 om 16:03Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenDit is niet vermeld bij de koop van mijn auto, maar zou inderdaad wel kunnen.Het zou kunnen dat mijn bumper normaal gesproken gewoon zwart kunststof was. Echter is er niet vermeld bij het product dat dit problemen zou kunnen veroorzaken (dat willen ze dus nu pas op de verpakking en gebruiksaanwijzing gaan vermelden).
-
Dec 6, 2019 om 15:56Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenseren"Wat nu?" is een vraag, omdat ik een beetje hopeloos ben aangezien het bedrijf heel traag reageert en ik dit graag opgelost heb.
Overigens is het een caramelsteen met een zachte werking, o.a. speciaal voor auto's. Uiteraard gebruik ik geen bijtend spul op mijn auto, dat snap ik ook wel. Daarnaast had ik al stukken van de sticker met de hand van de auto afgehaald, maar dit ging mij te traag. De sticker heeft mijn laklaag dus niet aangetast.
Graag niet zo snel bijdehand reageren hoor, ik weet heus wel wat ik doe ;). En ik denk niet als je op een productverpakking zet "tast lak niet aan", dat het dan geen probleem is als je toch wel lakschade krijgt. Als er mogelijkheden zijn dat de lak wel wordt aangetast, zoals bij kunststof objecten, dan hoort dat gewoon op de verpakking te staan als "waarschuwing"! -
Dec 6, 2019 om 15:49Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenJa, is inderdaad even kijken of het de kosten waard is... Bedankt voor je antwoord!
-
Dec 6, 2019 om 15:22Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenIs zeker een optie! Maar ik heb er juist voor gekozen om de racestrepen van mijn auto af te halen, omdat ik deze niet meer wilde. Dus een compensatie voor de schade zou op zijn plek zijn lijkt mij...
-
Dec 6, 2019 om 15:17Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenHet is een HPX tape and striping remover. De bumper heeft een witte laklaag, maar de bumper is zwart, vandaar dat de schade zo goed te zien is.
-
Dec 6, 2019 om 15:16Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenseren
Nee, staat er helaas niet op dat je het moet proberen op een kleine plek. Zie ook: https://hpx.eu/en/product/tape-striping-remover/
En het lijkt me dat je bij de aankoop van een product er vanuit mag gaan dat het juist werkt? Ongeacht de stickerlaag? Er staat namelijk ook nergens een waarschuwing o.i.d. dat het bij bepaalde stickerlagen niet werkt
-
Dec 6, 2019 om 15:13Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenIk heb de verpakking nog en ook een filmpje als bewijs hoe ik het product gebruikt heb met het ongewenste resultaat. Maar dit lijkt het bedrijf weinig te doen
-
Dec 6, 2019 om 15:13Bedrijf wil mijn geleden schade door hun product niet compenserenIk heb het eerst op een klein plekje geprobeerd! Alleen het werd heel snel een lelijke plek. En klein plekje of een groot plekje, het lijkt mij dat de schade vergoed moet worden.