1m
door 1margaretha May 26, 2016 om 12:12
Auto & vervoer

ANWB. Irritant al die ongevraagde reclame. Ongewenst en kostenverhogend.

Regelmatig krijg ik op naam geadreseerde reclame van de ANWB. Ik heb hier al een keer telefonisch contact over op genomen. Wederom wordt mij nu telefonisch beloofd een en ander aan te passen. Ook blijkt er verschil tussen reclame van "derde" en reclame van de ANWB zelf. Het maakt mij niets uit van wie, indien het in een enveloppe zit van de ANWB. Misbruik van mijn lidmaatschap ( doorverkoop adresgegevens) zou op zijn minst dan moeten leiden tot een reductie van de lidmaatschapsgelden om zodoende nog ergens het voordeel van deze millieu en breinvervuiling in te kunnen zien. ANWB houd op met deze reclameafval die in ieder geval bij mij rechtstreeks op de papierhoop beland.

3884 7 Rapporteer

ja
door jackyh - May 26, 2016 om 12:28
953 Antwoorden / 4 Vragen

Kent u het liedje, zeur niet zeur  niet ...................

dokun
door dokun Jun 3, 2016 om 13:12
152 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een vreemde en nare reactie! En ook niet hulpvaardig, eerder afstotend..

ik vind het juist helemaal geen gezeur. Het is zoals ts al zegt heel erg overbodig en onnodig vervuilend!!

pk49
door pk49 Jun 3, 2016 om 15:55
243 Antwoorden / 2 Vragen

Jackyh: het is de bedoeling dat hier construktieve oplossing en antwoorden worden gegeven. Uw antwoord is " A complete waste of time"  om Monty Python te quoten.

ja
door jackyh Jun 3, 2016 om 16:50
953 Antwoorden / 4 Vragen

Het was opbeurend bedoeld zo iets als "kop op er zijn ergere dingen" . Helemaal mislukt.

reflecs
door reflecs - May 26, 2016 om 12:33
1859 Antwoorden / 4 Vragen
hansje klein
door hansje klein - May 26, 2016 om 12:35
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Op de briefpost zal een (lange) code staan. Neem die over en mail, dat u wenst te worden uitgeschreven voor alle reclamezendingen. Na één tot twee maanden houdt dit dan vanzelf op!

jo
door jorisw - May 26, 2016 om 13:18
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als je lid bent van de ANWB moet je dit gewoon op de ledenvergadering inbrengen op de agenda. Dat kunnen de leden stemmen over deze geldverspilling.

re
door red1 - Jun 3, 2016 om 16:43
329 Antwoorden / 1 Vragen

staat er een antwoord nummer op die reclame ? zo ja , stuur ze allerlei rotzooi iedere dag naar dat antwoord nummer !!! koekie van eigen deeg !!!!

ge
door gewicht - Jun 3, 2016 om 19:04
170 Antwoorden / 1 Vragen

1 Margaretha maak je er toch niet zo druk om. Ik gooi het maandblaadje altijd direkt in de papierbak. Haal zelfs het hoesje er niet eens meer af.
   Kleine moeite.

Ma
door Mat Matheij - Jun 3, 2016 om 20:01
986 Antwoorden / 3 Vragen

U betaalt voor enige organisatie. Die behartigt ook uw belangen. Eender als bv. de Consumentenbond. U wilt nergens voor betalen. Maar wel alle profits. Erg vermoeiend. Er zouden ook meer leden moeten zijn van de FNV. Krijgt U korting onder meer op aangesloten verzekeraars als Menzis. Is Menzis niet blij mee. Blijkt uit de van FNV leden afstammende reacties. Die hebben problemen met de goedkope tandartsvergoedingen.