SJ
door SJAAK9 May 23, 2016 om 15:57
Auto & vervoer

Auto-ongeluk

Mijne Heren
In het verleden heb ik een ongeluk gehad met een politie-auto.Mijn auto was totall loss en ze hebben mij er uit gezaagd Ik zelf heb ik 5 weken in coma(3 in I.C.) gelegen ( hadden niet verwacht dat ik zou blijven leven).Toen ik weer aanspreekbaar was bleek de politie mij alle schuld te geven (nooit opgezocht) en er is er nooit een gedegen onderzoek geweest.Hoewel ik geprobeerd heb de waarheid boven tafel te krijgen is dit nooit gelukt,ook  deskungige zeggen dat de politie schuldig is(veel foto s genomen,nu stoplichten daar).Gaande wil ik een eerlijk hulp voor een goed onderzoek maar men zegt gewoon van de politie kan je nooit gelijk krijgen.
Heb nu hersenletsel,heb al 20 jaar geprobeerd voor onderzoek maar helaas (heb er veel geld voor over)
Hoogachtend
Sjaak [edit. red. pers. gegevens]

2518 11 Rapporteer

SJ
door SJAAK9 - May 23, 2016 om 16:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Wild U het onderzoeken?

emcede
door emcede - May 23, 2016 om 16:00
959 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Sjaak,

Erg vervelend, dat ten eerste.

Je zit hier op een openbaar forum van mensen die vrijwillig tips en adviezen geven. Als je al 20 jaar bezig bent, kunnen wij ook niets voor je betekenen. Zoek een goed letselschadebureau of letselschadeadvocaat. Ik zou wat namen kunnen noemen maar omdat dat als reclame gezien kan worden doe ik dat niet. Google eens, of ga een (vrijblijvend) gesprek aan met wat bedrijven.

Kassa zal geen individueel geval zoals dat van jou gaan onderzoeken. Als je dit toch aan Kassa wilt vragen, klik dan onderaan op de pagina op "Contact".

Succes!

P.s. zowel hier als bij Kassa zitten ook veel dames, hoor! ;)

tenormin
door tenormin May 23, 2016 om 16:03
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Net als "achter de kassa". ;-)

me
door mein33 - May 23, 2016 om 16:17
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@sjaak9,

Hoe vervelend ook allemaal, maar 20 jaar na dato nog(maals) een onderzoek opstarten daar is weinig hoop op.
Het enige wat ik u kan adviseren is om contact op te nemen met een letselschade advocaat en te informeren of zij nog heil zien in een onderzoek naar het ongeval welk u is overkomen.

Wilt u uw vraag voorleggen aan de redactie van VARA-Kassa dan moet u naar de onderzijde van deze pagina scrollen en onder "Service" klikken op contact.

vr.gr.  mein33

ja
door jackyh - May 23, 2016 om 16:26
953 Antwoorden / 4 Vragen

Sinds wanneer bent u bezig met de schade te verhalen. Wat zei uw eigen autoverzekering destijds. Is er geen verjaringstermijn? Zoals 2 andere reageerders zeggen is dit eerder iets voor een letselschadeadvocaat.

tijger1
door tijger1 - May 23, 2016 om 16:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Haal uw naam onder uw topic weg, om ongewenste reacties te voorkomen.

Er geldt voor letselschade een "relatieve" verjaringstermijn van vijf jaar en een algemene van 20 jaar.

Ik geef u in het geheel geen kans de politie de aansprakelijkheid te laten erkennen voor het ongeval. Hoewel moeilijk, kunt u zich beter daarbij neerleggen en zich richten op de toekomst.

tenormin
door tenormin May 23, 2016 om 16:42
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@tijger1, denk je werkelijk dat iemand van het forum rare opmerkingen gaat maken over iemands achternaam? Dan staat "een van onze namen toch zichtbaar op de site"?

Za
door Zatte Rita Jun 1, 2016 om 22:32
3 Antwoorden / Vragen

Ik wil de politie vervangen door "topadvocaat" en toch heb ik het gehaald.
Recht is geen zwart gat. Je moet er gewoon door. En natuurlijk een goede bijstand hebben. Of je advocaat over de grens halen.
Ik won mijn zaak, de tegenpartij is tijdlang geschorst. Ik mijn schade en alle onkosten. Het komt aan op lef, durf en moed. Er in geloven en vooral hopen vechtlust, hoe uitputtend ook. Heb meerdere zaken tegen mij gehad, en ik geef nooit op. Heb ik gelijk dan heb ik gelijk. Soms kost het niet eens zo veel, mijn goedkoopste zaak kostte mij 150 euro. ( een zaak van 20 jaar ). Ik kan mezelf middels verdedigen zonder advocaat. Natuurlijk zijn er zaken die je beter uit handen heeft. En soms win je met een wrange nasmaak, maar is het me enkel te doen om mijn naam te zuiveren.

tijger1
door tijger1 Jun 1, 2016 om 23:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hou op met die complete onzin.

tijger1
door tijger1 - May 23, 2016 om 16:48
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@Tenormin

U begrijpt mij verkeerd. De Ts heeft een niet bepaald alledaagse achternaam, zoals Jansen, of Smit.

Ook heeft hij veel geld over voor hulp bij zijn claim. Er zijn altijd slimmeriken die kunnen uitvogelen wie hij is en waar hij woont en dan "aanbieden" te helpen. Komt dan neer op "uitschudden".

tenormin
door tenormin Jun 3, 2016 om 00:22
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Weet je, @tijger1, ik lees dit nu pas. Meer dan een week geleden. De site is er werkelijk niet op vooruit gegaan. Het vervelende is dat ik me nu niet meer kan herinneren hoe de TS zich noemde, want er staat een 'normale' nickname boven. En, ik krijg GEEN berichten over nieuwe antwoorden op een vraag, alleen echt zo nu en dan. Heb dit dus niet meer gelezen en daarom kwam ik terug op zijn 'nieuwe' vraag, weliswaar onder een andere naam. Maar ook hier, en nieuw gemaakt topic: wat jammer is: we vernemen niets meer van deze Sjaak. De site verloopt dus kennelijk niet zoals zou moeten. En lees nu ook pas van zatte Ria en madammeke's commentaar. Tja... alweer, de site is...

tijger1
door tijger1 Jun 3, 2016 om 00:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@tenormin

De Ts had zijn eigen naam eronder vermeld. En dat was geen Jansen of Smit. Vandaar mijn advies om de naam weg te halen.

Maar dat is ook het nadeel van reacties in reacties.

sw
door swat1500 - May 23, 2016 om 17:41
3763 Antwoorden / 0 Vragen

Als een en ander inderdaad 20 jaar geleden heeft plaats gevonden dan zal het thans nog aanspannen van een zaak vrij kansloos zijn. Stukken zijn waarschijnlijk niet meer voorhanden. Getuigen zullen niet meer te vinden zijn noch is daar gezien het tijdsverloop een betrouwbare verklaring van te verwachten. Op dit forum moet u in ieder geval niet zijn en hoed u voor mensen die te mooie verhalen ophangen dat u wel een goede kans maakt.

pi
door pieterwolters - May 24, 2016 om 17:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Nou dames, jullie mogen niet reageren geloof ik....

Za
door Zatte Rita - Jun 1, 2016 om 22:05
3 Antwoorden / Vragen

Beste, dit kan U wel halen.

U moet een advocaat zoeken die onmiddellijk een onderzoeksrechter aanstelt ( gerechtelijke procedure ) de onderzoeksrechter zal alle bewijslast verzamelen, ook U zult gehoord worden, ook door de politie. Tegelijkertijd doet U opnieuw aangifte op uw verzekering ( BA - rechtsbijstand ).  De verjaring is telkens herhaald nadat nieuwe onderzoeken werden gedaan en U kan onmogelijk weten hoe uw invaliditeit zal evolueren, laat U niet neerhalen door geweeklaag dat U het niet zal halen. U moet een advocaat vinden dus die gekend staat om per direkt een onderzoeksrechter te vorderen. Dàt gaat géén jaren meer aanslepen. U woont in Nederland ? Ik ken daar géén topadvocaten; wend U tot Advocatenkantoor Elfri De Neve, Stationstraat 29

9700 Oudenaarde

Tel. +32(55)31.86.47 België     Ik zou zeker informeren bij hem. Het kan dan nog beter : top van de top : https://www.dlapiper.com/en/netherlands/aboutus/

tijger1
door tijger1 - Jun 1, 2016 om 22:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zatte rita

What's in a name. Een advocaat kan geen onderzoeksrechter aanstellen. Ook is het hier verboden om reclame te maken.

Za
door Zatte Rita Jun 1, 2016 om 22:44
3 Antwoorden / Vragen

Dan heb ik dus een aparte advocaat die dàt wel kon. Ik werd tot zelfmoord gedreven. Wat betreft reclame, nergens iets gevonden, beetje dom als ik geen naam mag plaatsen van een advocaat.

emcede
door emcede Jun 1, 2016 om 23:55
959 Antwoorden / 4 Vragen

Je bent echt zat... Je werd tot zelfmoord gedreven maar toch weet je hier een onzinverhaal te schrijven...vanuit het hiernamaals misschien? België zal anders werken dan Nederland.

Noemen van 1 naam is reclame dus dat mag niet. Helemaal niet dom...

tijger1
door tijger1 - Jun 1, 2016 om 23:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@zatte rita

Reclame is hier een commercieel bedrijf aanbevelen. En België is Nederland niet.