door willy zandbergen Apr 25, 2016 om 14:34
Auto & vervoer

Betaal al ruim 14 jaar aan ing af i.v.m.doorlopend krediet

AL RUIM 14 JAAR BETAAL IK AL AF OP MIJN DOORLOPEND KREDIET BIJ DE ING BANK  HET GAAT OM EEN BEDRAG VAN ONGEVEER 6OOO EURO  IK HEB AL EEN KEER AFSPRAAK HIEROVER GEHAD MET DE ING BANK MAAR ZE MAKEN ZICH ER MET EEN MOOI VERHAAL VANAF IK VOEL ME NIET SERIEUS GENOMEN EN BLIJF MAAR BETALEN MOET ALLANG ZIJN AFGELOST  NAAR MIJN MENING .KUNNEN  JULLIE MIJ HIERMEE HELPEN BEN TEN EINDE RAAD.

3042 7 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 25, 2016 om 14:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lost u misschien alleen de rente af? In ieder geval zult u meer moeten aflossen dan u kennelijk tot dusver heeft gedaan als het bedrag niet slinkt.

Overigens zit uw capslock vermoedelijk vast wegens alle hoofdletters.

tijger1
door tijger1 - Apr 25, 2016 om 14:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik weet niet wat u bedoelt me ern mooi verhaal. Maar om die lening af te lossen, moet u gewoon per maand meer gaan betalen dan de bijgeschreven rente. Dan slinkt de lening uiteindelijk tot nul.

dokun
door dokun - Apr 25, 2016 om 14:55
152 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer dat u zo schreeuwd. U zult toch wat meer informatie moeten geven. De informatie die u nu geeft is onvoldoende om u een goed advies te kunnen geven....

Cookies
door Cookies - Apr 25, 2016 om 15:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Erg vervelend al die HOOFDLETTERS! Graag je capslock uit zetten.

Als je 500,- euro p.m. af lost, ben je heel snel klaar met de aflossing. Waarschijnlijk betaal je nu alleen de rente van het krediet en dan los je dus niks af.

Hoezo mooi verhaal van de ING? Je hebt een schuld en die moet worden afgelost.

ja
door janf43 - Apr 25, 2016 om 17:01
733 Antwoorden / 0 Vragen

Om het te kunnen narekenen zijn toch echt meer gegevens nodig. De hoofdsom van de lening, het rentepercentage en de maandelijkse termijn. Dan kan berekend worden in hoeveel termijnen de schuld afgelost wordt.

jpm
door jpm - Apr 25, 2016 om 18:07
820 Antwoorden / 28 Vragen

Geachte mevr. Of mijnheer Zandbergen,
Allereerst is het goed dat u in beeld krijgt hoeveel rente u inmiddels hebt betaald, maar bovendien hoeveel u van die € 6000 lening u inmiddels heeft betaald. U kunt de ING-bank daar naar vragen.
Dan kunt u het aantal jaren 14 vermenigvuldigen met 12 (dat is 168).
Deelt u het bedrag dat u aan de lening door 168. Dan weet u wat u per maand afloste. Bepaal wat u nog moet betalen aan de lening €6000 - wat u al betaalde en dan ziet u wat u nog moet betalen. Bekijk hoeveel u per maand kwijt kunt aan afbetaling. Deel het bedrag dat u nog moet betalen door het bedrag dat u kunt betalen. Hierdoor hebt u een nieuw maandbedrag.

Als u een uitkering hebt en het bedrag dat u per maand denkt te kunnen betalen per maand, dan moet u zien of dit te betalen bedrag hoger is dan tien procent van uw netto uitkering. In dat geval zou u meer betalen dan de beslagvrije voet en dat hoeft niemand. Bovendien heeft u dan te weinig om te leven. Spreek met de schuldeiser af om alleen die toen procent van uw netto uitkering te betalen.

Het is geen schande als u bovenstaande niet begrijpt. Vraag een schulphulpmaatje om dit te regelen. Uw sociale dienst weet de weg naar de schuldhulpmaatjes.
Sterkte ermee.

diumenge
door diumenge - Apr 25, 2016 om 18:15
11969 Antwoorden / 15 Vragen

N.a.v. de reactie van JPM: uitdeschulden.nu.