ro
door robertlenzen May 29, 2016 om 09:14
Auto & vervoer
CBR

Hoe is het mogelijk ? dat ik voor proef exsamens bij rijschool tot 4 keer toe in een keer achter een stuk door slaag,
en dat ik  op theorie leer RV1 alles goed heb afgerond.en dan kom ik bij de exsamen van CBR in mastricht en zak ik 5 keer in totaal zonder dat ik duidelijk in kan zien welke vregen echt wel foud zijn,en word er gezecht dat moet je tuis maar uit zoeken.ik ben delecksie en had iemand die voor lezen dee voor mij . mijn baas van gemeente heerlen stuunt mijn opleiding nu niet meer .ik heb wel goed geleert en veel tijd drin gestopt,ik geloof het CBR gewoon niet meer er klopt wat niet.

1594 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 29, 2016 om 09:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een proefexamen bij een rijschool is natuurlijk niet de echte zoals bij het CBR. Blijkbaar bent u toch niet goed genoeg.

ja
door jackyh - May 29, 2016 om 09:34
953 Antwoorden / 4 Vragen

Voor mensen die slecht kunnen lezen moeten toch wel andere mogelijkheden zijn. Is er geen Staatsexamen  voor deze doelgroep? Overal heb je tegenwoordig hulpgroepen voor misschien kunt u zich daar eens in verdiepen. Vraag eens na bij de Gemeente.

ro
door ronny530 - May 29, 2016 om 09:43
2752 Antwoorden / 41 Vragen

Misschien is dit iets voor u
link cbr

tenormin
door tenormin - May 29, 2016 om 10:57
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Misschien dat bij onderstaande link het wel zal lukken. Kost (natuurlijk) ook wel weer geld... maar is nu ook niet anders.
https://www.anwb.nl/auto/rijbewijs/examengarantie

Veel succes

marita5
door marita5 - May 29, 2016 om 11:28
11495 Antwoorden / 15 Vragen

@Robert Lenzen ,

 Ontvangen de kandidaat en de opleider een bericht met de onderwerpen die fout zijn beantwoord?
Ja. Na afloop van het examen ontvangt de kandidaat een email met de uitslag en het aantal fouten per onderwerp. De opleider kan in TOP de uitslag raadplegen en eventueel een uitslagformulier uitprinten .

bron : verkeerspro.nl

Si
door Sije_vdv - May 30, 2016 om 01:12
4 Antwoorden / 1 Vragen

Beste robbert,

Sait [eigenaar altijdgeslaagd] zei het al: Uw ziet niet wat uw fout doet.
kijk in uw situatie zou ik proberen iets "gewaagd" doen. Gewoon naar altijdgeslaagd gaan. [Zelfs mensen die niet eens nederlands spreken halen het!]

Kijk een linkje:
https://altijdgeslaagd.nl/hoofdpagina.html?gclid=CjwKEAjwpqq6BRC99aKUkaSjuDsSJAC0pNTVz1LUIHYbE657YBisZz5yHgvAgk6YbJ7Ny2Y6RyfOGhoCXufw_wcB

Het is een soort examengerichte training. Het is wel zo dat sait soms een beetje vel is. als uw dat niet wilt [Wat ik opzich begrijp]  zou ik gewoon keihard leren.

Groeten Sije