he
door hebro Feb 15, 2014 om 10:53
Auto & vervoer

Hema Landal bon

Ik heb een Landal kado bon gekocht, voor een midweek weg. Nu kwam ik erachter, dat de week die ik in gedachte had, in een vakantieweek valt. Ik heb de Hema gebeld, met de vraag of deze vocher kon worden omgezet naar een weekendvoucher, dit is volgens hun niet mogelijk.
Vraag kan dit zomaar?

11836 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 15, 2014 om 10:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo hebro,

Ja. Gekocht = gekocht.

edrick3
door edrick3 - Feb 15, 2014 om 11:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@hebro,

.....Nu kwam ik erachter, dat de week die ik in gedachte had, in een vakantieweek valt......
Je had je dus beter moeten oriënteren.
Het staat toch duidelijk aangegeven:

3. Welke aankomstperiodes zijn bij deze actie uitgesloten??
Gedurende de volgende vakantieperiodes kun je met je HEMA voucher niet verblijven op Landal GreenParks:
- 18 april t/m 8 mei 2014
- 23 mei t/m 12 juni 2014

valerius-2
door valerius-2 - Feb 15, 2014 om 13:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Zich vooraf te bekijken lijk mij wel een noodzaak om dit te voorkomen .Bezint voor men ergens aan begint is al heel lang van toepassing. Ook voor dit soort zaken.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 15, 2014 om 19:33
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Het staat (pdf alert!) er heel duidelijk.

he
door hebro - Feb 16, 2014 om 11:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor jullie antwoord. Voor de meeste scholen is de vakantie van 28 april tot en met 4 mei, er is geen spreiding wat betreft de scholen. Derhalve er ook vanuit gegaan dat het geen vakantie periode was! Gek dat je een voucher niet kunt omzetten naar bv. een weekend evt. met bijbetalen.
groetjes

zoekster
door zoekster - Feb 16, 2014 om 12:06
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Vraag ik sowieso me nog af of u die voucher had moeten kopen, want die korting gaat natuurlijk over de 'normale' prijs van Landal en niet over de eeuwigdurende actie prijzen van Landal.

klik HIER voor de grappen die met de Landalkortingen worden uitgehaald.

Ik hoop niet dat ik uw zaterdag heb verpest ;-)

Misschien wordt het wel goud met schaatsen....

ma
door mariskae - Oct 16, 2015 om 16:35
1 Antwoorden / 0 Vragen

Er is inmiddels een nieuwe Landal HEMA Voucher, hiermee kan een weekend of midweek worden geboekt:

Voor aankomsten in de periode 30 oktober 2015 tot 22 maart 2016, m.u.v. vakantie- en feestdagenperiodes.

edrick3
door edrick3 - Oct 16, 2015 om 16:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mariskae,

Reclame?