Vragen over Auto & Vervoer

Er
Ernst_2 - Nov 14, 2017 om 14:59
Auto & vervoer

Kan een gemeente een verkeersboete kwijtschelden?

Voor het lossen van (zware) materialen en gereedschap is er een gesloten straat ingereden (bord C 12/20)
Binnen 10min werd er vervolgens netjes geparkeerd op een betaalde parkeerplaats.

D.m.v. kenteken herkenning zijn hierdoor 10 tallen boetes gecreëerd. (R559)

Nu is mijn vraag, kan de desbetreffende gemeente deze boetes ook kwijt schelden? p.s. de officier van justit ... Lees meer

De
Deathklok - Sep 4, 2017 om 05:45
Auto & vervoer

Brommer zaak beverwijk

Ik heb op 8 juni een schakel brommer gekocht rij nu 5 weken met een kenteken van de zaak maar ik heb niks gehoord of fatsoenlijk andwoord gekregen.
Ook zou ik de 23ste langs komen voor de 500km beurt. Waren ze op vakantie. Ook heb ik een andere helm meegekregen en krijg nog een afdekzijl maar die hadden ,e niet meer.

Me buurman kent hem persoonlijk (de eigenaar) die wacht al 1, ... Lees meer

ni
niekultee - Jul 2, 2017 om 12:45
Auto & vervoer

Ziek en pensionering

Ik ben nu langdurig ziek en wil met pensioen gaan kan dit mijn leeftijd is nu 63 jaar en 2 maanden Lees meer

F.
F.Plantinga - Jun 14, 2017 om 21:42
Auto & vervoer

Kan dit zomaar Syntus verhoogd per 1 juli de prijzen met 28%

Per 1 juli gaat syntus de tarieven verhogen maar het wordt gebracht als een korting. Weer een marketing manager die een mooie kreet verzint om vervolgens een prijs verhoging er door te drukken.
Je moet per 1 juli per maand een "abonnement" van 15,- kopen hiervoor krijg je 20% korting in de spits en 40% korting in de daluren.
Nu kost een abonnement op het traject tussen Apeldoorn en Zwoll ... Lees meer

be
berta - Apr 13, 2017 om 11:08
Auto & vervoer

Hoe de slang van de kachel los te krijgen zitten geen klemmen op

hoe de slang van de kachel los te krijgen zitten geen klemmen op alleen een blauw hendeltje weet iemand het bvd Lees meer

pe
perrycamper - Mar 14, 2017 om 08:45
Auto & vervoer

Eigendom en tenaamstelling camper

Is degene die een camper op zijn naam heeft staan ook de enige juridisch eigenaar?
Mijn moeder heeft met haar (inmiddels) ex een camper aangeschaft en op zijn naam gezet omdat mijn moeder geen rijbewijs heeft en geen autoverzekering had.
Inmiddels wil hij na het beëindigen van de relatie de camper voor een prikkie overnemen en dreigt met het feit dat de camper op zijn naam staat en hij ... Lees meer

Pe
Peter1975 - Dec 28, 2016 om 00:05
Auto & vervoer

Wel betaald maar boete Q park treintje rijden, wat nu ?

Het een aangetekende brief ontvangen waarin men zegt dat ik treintje heb gereden en niet betaald heb bij een Q park.
Ik heb meteen contact gezocht en een mail verstuurd met de betalings gegevens van de parkeerkosten.
krijg tot mijn grote verbazing dit als antwoord:

Wat moet ik doen ??
Ben me van geen kwaad bewust en heb niks verkeerd gedaan en toch vinden ze dat ik dit ... Lees meer

ru
ruud1972 - Nov 8, 2016 om 19:59
Auto & vervoer

Huatian scooter

hallo

ik heb vorig jaar een tweedehands scooter gekocht van het merk huatian ,het bouwjaar hiervan is 2014
nadat ik er al veel schade aan gehad heb is nu ook de krukas kapot gegaan dit is een erg dure reparatie en dat lijkt ie me nu al niet meer waard omdat ik bang ben dat er nog meer kapot zal gaan

nu heb ik begrepen dat er op bepaalde onderdelen zoals de krukas drie ja ... Lees meer

R.
R. Donken - Oct 25, 2016 om 12:28
Auto & vervoer

Mitsubishi outlander Hybride auto lichamelijke klachten, wie herkent dat?

Na aanschaf van de uto in november 2015 ontstonden er klachten in december. Jeuk aan de hand en op het lichaam, snel geirriteerd en rare myoomem die zomaar her en der groeide.
In juni weer een normale auto gaan rijden en na een week werden de klachten al minder en na een maand verdwenen ook de myoomen.
Stemming werd weer normaal etc. Lees meer

Mi
Miep2 - Aug 28, 2016 om 19:53
Auto & vervoer

Bruine korreltjes zand/grind uit de lucht? Oa. op auto.

Korreltjes zand/grind dat uit de lucht valt of met wind meegevoerd wordt. Het zit op de auto's/tuinmeubels/tuintrampoline/enz. Op de auto valt het erg op. En lastig met wassen want eerst de korrels eraf tegen krassen. Het zijn hele harde bruine korreltjes tussen 2 en 5 milimeter. Zitten ook een beetje bast op de lak. Zijn hele harde korrels. Als je heel hard drukt, vallen de een beetje uit elkaar. ... Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels