pa
door panache66 - 11 Jul 2011 om 14:09
Auto & vervoer

Ov chipkaart

Ik heb mijn ov chipkaart misschien n keer of 10 gebruikt en
toen bleek hij al kapot te zijn, nu wordt hij niet vergoed, mag dat zomaar?

126 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten. De vraag kan niet meer worden beantwoord.

door rapil - 11 Jul 2011 om 14:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alles wat je zelf kapot maakt is voor eigen rekening. Antwoord op je vraag is dan ook JA.

pa
door panache66 - 11 Jul 2011 om 16:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb dat ding niet kapot gemaakt; zat netjes in n hoesje, netjes in de portomonnaie; en zoals ik al zei nog geen 10 keer gebruikt; als ik iets
in de winkel koop en het is binnen no time kapot heb je ook garantie!

door ltmvz - 12 Jul 2011 om 08:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Misschien kunt u de vraag voorleggen aan de Vereniging Rover. Het is gewoon te erg wat je allemaal hoort over die OV-Chipkaart.

door jaapje - 12 Jul 2011 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

de ov-chipkaart valt gewoon onder het consumentenrecht. Je moet het ding aanschaffen namelijk. Is hij binnen een half jaar kapot dan dient de leverancier onomstotelijk aan te tonen dat dit gebrek door u komt, zo niet dan moet deze de kosten voor reparatie of vervanging dragen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

an
anoukje - 12 Feb 2016 om 12:33
Auto & vervoer

heb een ov kaart nu met foto nu verloopt die in april wat nu moet ik een nieuw

goede morgen heb een ov kaart al jaren deze had ik voor 7vrye dagen per jaar  te reizen nu verloopt die in april  wat moet ik nu doen  ik heb ook dat abonnement opgezegt verleden jaar m.v.g Lees meer

Ju
Juultje60 - 12 Feb 2016 om 14:54
Auto & vervoer

Is het mogelijk dat defect OV-chipkaart wordt veroorzaakt door storing bij NS??

Woensdagochtend deed OV-chipkaart (met studentenreisprodukt) van zoonlief wat de kaart moest doen, echter aan het einde van de dag weigerde de kaart. Ok, denk je dan, defect, kan gebeuren, kaart is 3 1/2 jaar oud. Kontakt gezocht met klantenservice NS, zij vertelden mij dat het niet aan de kaart lag maar aan een glasvezelstoring waar men de hele dag mee te maken had gehad! Volgende dag moest de ka ... Lees meer

jo
johanna100 - 12 Feb 2016 om 02:13
Huishouden & energie

Oxxio tariefwijziging

Goedendag

Ik ben klant van Oxxio,en nu heeft Oxxio ineens mijn tarief van 0,62 naar 0,70 verhoogt vanaf 1 januari 2016 zonder mij op de hoogte te brengen.
Ik kreeg als antwoord dat zij dit mogen doen i.v.m.verhoging gasbelasting 2016.

Tot mijn grote verbazing kreeg ik verleden week een email,als ik verleng per 1 maart 2016 betaal ik 0.55 voor gas?????
waarom dan ona ... Lees meer