Vragen over Auto & Vervoer

Lu
Luna1979 - Nov 25, 2018 om 09:20
Auto & vervoer

Mag een dealer een koop intrekken?

Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease. De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele ... Lees meer

hehaha
hehaha - Nov 27, 2018 om 12:33
Auto & vervoer

Rijden in automaat

ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer

ko
kompalaya - Mar 5, 2010 om 23:19
Auto & vervoer

kwaliteit motorolie

Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer

to
tomkommer - Jul 26, 2013 om 12:23
Auto & vervoer

Milieusticker Duitsland

Hallo allen,

In Duitsland heb je in veel stadscentra een milieusticker nodig, een zogenaamde 'Umweltplakette'.

Nu moet ik op korte termijn met een leenauto eenmalig naar zo'n stadscentrum. Ik verwacht dat die leenauto daar in de toekomst niet meer naar toe moet. Ik zou dan ook een milieusticker van 18 euro moeten kopen voor dat eenmalige bezoek.

Ik heb de volgende ... Lees meer

hehaha
hehaha - Nov 27, 2018 om 12:33
Auto & vervoer

Rijden in automaat

ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer

el
ellenanne_1 - Jan 29, 2008 om 09:07
Auto & vervoer

De verwarming van de auto doet het niet.

Hallo allemaal,
Ik heb een Renault Twingo, van 1996. De verwarming van de auto doet het niet. Er zal lucht in de radiator zitten, maar volgens deskundigen is dit niet het geval. Maar goed ik heb dus nog wel steeds koud in mijn auto en vooral last van beslagen ramen. Zou het misschien een zekering kunnen zijn? Ik hoop dat één van jullie mij zou kunnen helpen.
Alvast bedankt voor eventue ... Lees meer

mimi40
mimi40 - Dec 16, 2011 om 11:40
Auto & vervoer

Vitamine D

Ik ben kerngezond maar heb volgens de huisarts alleen een vitamine D tekort. Nu krijg ik daar op recept kauwtabletten voor. Dat gaat ten koste van mijn eigen bijdrage van de ziektekosten. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de veel goedkoper) vitamine D tabletten van bijvoorbeeld het Kruidvat en de peperdure van de apotheek? Lees meer

maryvon
maryvon - May 15, 2004 om 22:02
Auto & vervoer

autobanden levensduur

Hoelang gaat een autoband gemiddeld mee.

Mits natuurlijk goed uitgelijnd en gebalanceerd.

Hoelang mag ik toch zeker wel verwachten?.

Lees meer

sy
sylli - Jun 1, 2011 om 23:18
Auto & vervoer

Kan Euro 95 gemengd worden met Euro 98?

Beste forummers,

Heb een vraag die misschien in de categorie "beetje dom" valt, maar ik vraag me af of het kwaad kan om een halflege tank waar Euro 95 inzit, te vullen met Euro 98.
Op Google zie ik voornamelijk info over de samenstelling, maar ik kom er niet achter of het kwaad kan deze 2 benzinesoorten te mixen.
Lees meer

ze
zes68 - Oct 6, 2007 om 19:39
Auto & vervoer

Koelvloeistof

Hallo iedereen,vraag kan ik zo elk merk koelvloeistof bijvullen ongeacht kleur.Ik vraag dit omdat ze bij action 1 liter voor 2euro verkopen en de garage wwaar ik kom 6 euro vraagt. Lees meer

Wil je een vraag stellen? Of heb je de kennis om anderen te helpen?

Consumenten helpen elkaar. Doe mee en meld je aan!

Registreer

Hoe werkt Vraag & Beantwoord?

Lees onze spelregels