Wi
door WilmaScheerders Feb 9, 2017 om 14:32
Auto & vervoer

Prijsverhoging

Medipoint/Harting Bank Tilburg heeft per 1 januari 2017 de prijs voor de huur van de scootmobiel van mijn verhoogd met 30%. Kan dit zo maar zonder vooraankondiging?

2212 7 Rapporteer

DK
door DK - Feb 10, 2017 om 07:23
3 Antwoorden / 2 Vragen

Goedemorgen,

Huurt u de scootmobiel zelf bij medipoint of heeft u een scootmobiel via de Wmo?

fa
door familyman - Feb 13, 2017 om 17:00
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als u iets huurt is het wel zo netjes om een huurverhoging van te voren aan te geven. Maar huur voor een scootmobiel zou best eens een andere contractvorm kunnen hebben. Was er geen begeleidend briefje / mededeling bij?

Cookies
door Cookies - Feb 13, 2017 om 17:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je de scootmobiel hebt via de WMO, dan zal de eigen bijdrage verhoogd zijn. Vragen daarover kun je stellen aan de gemeente Tilburg https://www.tilburg.nl/inwoners/zorg-en-wmo/wmo/

d-m
door d-m - Feb 27, 2017 om 15:09
3 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een naarlijke prijsverhoging gekregen van Shurgard.
Mijn huur van de oplsagruimte aldaar, een garage box, is verhoogd van 50 naar 100 euro per maand.
Dat is kennelijk toegestaan.

Ik ben vorig jaar naar een kleinere box gegaan voor 50 euro en nu plotklasps hatsjikidee 100 euro.

d-m
door d-m - Feb 27, 2017 om 15:12
3 Antwoorden / 0 Vragen

Jongens over prijsverhoging gesproken.

Ik heb een g-mail van Shurgard oplagruimte gekregen waarin staat dat ik nu zo maar 100,-  €uro moet betalen i.p.v. 50,- per maand voor 12M3.   Dat is een verhoging van 100%?

Lekker geld verdienen doe je dus zo....

Dat is een behoorlijke prijsverhoging, dat moet je maar net kunnen betalen.
Shurgard schijnt daar berucht om te zijn in binnen- en buitenland zo lees ik op het internet.
Zou tegen deze prijsdwaling geen wet gemaakt kunnen worden?

Dit is de zin die ze me schreven:

Om onze standaards te handhaven en de best mogelijke klantenservice te garanderen, wordt uw maandelijkse
huurprijs als volgt aangepast: maandelijse huur 97,-.

Wees gewaarschuwd!

Cookies
door Cookies - Feb 27, 2017 om 15:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@D-M: Dit topic gaat over prijsverhoging scootmobiel. Jouw onderwerp heeft daar helemaal niets mee te maken.

tijger1
door tijger1 - Feb 27, 2017 om 15:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@d-m

Gooi uw rotzooi weg en u hebt geen opslagruimte nodig. Begin zelf een opslagbedrijf en u loopt binnen.

d-m
door d-m Feb 28, 2017 om 12:14
3 Antwoorden / 0 Vragen

Mij te gevaarlijk.
@TIGER: Ze hebben daar alleen maar een lieveheersbeestje als waakhond.

Je weet wel zo'n lieveheersbeestje-sticker tegen geweld.
Zo'n sticker zegt in feite, pas op hier kan geweld voorkomen.
Kan mij er nu wel iets bij voorstellen.

Ik zag daar ook als maar 's avonds steeds een vent die daar klanten ontving en naar zijn box bracht en verdwenen met een zakje.
Ik weet het niet hoor. Maar ik was wel bang dat ik te veel te weten kwam.

Iemand vertelde me ook dat het vorig jaar of zo daar 's avonds stikte van de Chinezen.
Die waren melkpoeder aan het inbouwen in auto's....