ni
door nico schoonen Apr 23, 2017 om 09:45
Auto & vervoer

Produkt gerekend en niet geleverd

Onvriendelijk en steeds belofte niet na gekomen.Bedrijf heeft producten niet geleverd en ,opdracht niet volledig uitgevoerd.Na het betalen van de rekening heeft de eigenaar van het bedrijf gezegt op vrijdag ,ik kom 100 procent zeker as dinsdag terug om af te maken.Dat is tot op heden nog niet gebeurd.Het geld wat te veel betaald is ,is per SMS belooft terug te storten.Meneer heeft geen zin en zegt dat ik kan zeuren wat ik wil Maar daar niets mee op schiet.Ook had meneer van mijn rekening op 10 maart 2017 geld afgeschreven wat voor mijn ophaalservice ,maar dat geld nog tot 30 juni 2017.Ik vond dat wel vreemd en vroeg ,ik heb het terug geboekt en hoop dat iedere klant die ook problemen heeft met dat bedrijf dat ook doet.De telefoon wordt niet beantwoord als ze niet willen.En mij is verteld dat ik nu en in de toekomst niet meer op hun kan rekenen.

Het bedrijf is Scootmobiel platform

[edit-red.]

2938 8 Rapporteer

r.kemperman
door r.kemperman - Apr 23, 2017 om 10:04
423 Antwoorden / 4 Vragen

In het weekend en doordeweeks is afdeling dump uw commentaar op alle uren van de dag gesloten.
Dit is de afdeling "Vraag en Antwoord".
Dus wat is uw vraag?

ni
door nico schoonen Apr 24, 2017 om 07:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn vraag is hoe stoppen we die meneer.

marita5
door marita5 - Apr 23, 2017 om 10:10
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Nico Schoonen ,

Neem eens contact op met consuwijzer , er zijn klachten gemeld op klacht.nl / en klachtenkompas over scootmobielplatform maar er word niet op gereageerd.
Ook de website is niet beschikbaar , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2017 om 10:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom  etaalt u de hele rekening, als nog niet alles geleverd is?

ni
door nico schoonen Apr 23, 2017 om 13:10
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zit 24 uur per dag aan de zuurstof,en dus aan een slang van 13 meter.Meneer had mijn scooter terug gebracht en in de schuur aan de oplader gezet.Dat kan ik net niet halen met mijn slang ,hij zij later pas toen ik betaald had da hij de accu van 594 euro nog niet had en zweerde het100 procent ik kom volgende dinsdag terug  met de accu's. Dit is nooit gebeurd.

tijger1
door tijger1 Apr 23, 2017 om 13:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een accu van bijna 600 euro? Wat een oplichter. Is dat ding met goud bekleed?

reflecs
door reflecs - Apr 23, 2017 om 14:43
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het geld wat te veel betaald is ,is per SMS belooft terug te storten.

Wat moet er teruggestort worden? Heeft u ervan afgezien omdat het te lang duurde?
Het kan wel een paar dagen duren voordat het op uw rekening staat.
Of wil hij het niet meer terugstorten?

Misschien een typefoutje: het is Leeuwenborchweide.
En er is van hem nog een ander e-mail adres te vinden: info@scootmobieldeal.nl. U zou hem kunnen vertellen dat hij op het Kassa-forum staat.

ni
door nico schoonen Apr 23, 2017 om 16:25
1 Antwoorden / 1 Vragen

Inderdaad u heeft gelijk het is leeuweborchweide ,het storten is ruim twee weken een hangijzer hij wil dus niet.

ni
door nico schoonen - Apr 23, 2017 om 16:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

Adres moet zijn leeuweborchweide 495709sb Helmond ,

marita5
door marita5 - Apr 24, 2017 om 08:33
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Nico Schoonen ,

N.a.v. uw reactie , door contact op te nemen met consuwijzer , of het Juridisch Loket in uw gemeente , klik op de rode regel en scroll naar beneden .

https://www.juridischloket.nl/contact#

DOOR NICO SCHOONEN 24 APR. 2017 OM 07:54
1 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Mijn vraag is hoe stoppen we die meneer.

panter22
door panter22 - Apr 24, 2017 om 09:08
6599 Antwoorden / Vragen

En mij is verteld dat ik nu en in de toekomst niet meer op hun kan rekenen.
Heeft hij dat zelf verteld?
De website is uit de lucht: http://www.scootmobielplatform.nl/
D
eze Dennis van Gerven staat nog wel op facebook met daarbij deze website. En bij de KvK.
Dat geld van de nieuwe accu die niet geleverd is, moet wel terug, of niet?
Neem contact op met het juridisch loket. Heb je een rechtsbijstandsverzekering, dan die inschakelen.
https://www.juridischloket.nl/

ZH
door ZHON - Apr 28, 2017 om 12:57
3 Antwoorden / Vragen

Beste Nico. Misschien kunnen wij u helpen. Neem gerust contact op. Onze winkel zit in Best. Graag hoor ik van u. mvg Patrick Schmidt van ZHON Zorgwinkel

reflecs
door reflecs Apr 28, 2017 om 14:50
1859 Antwoorden / 4 Vragen

En hoe kunt u dan helpen? Kent u dat bedrijf? Of wilt u alleen maar reclame maken voor uw eigen winkel?

ZH
door ZHON Apr 28, 2017 om 15:53
3 Antwoorden / Vragen

Wij dachten u te kunnen helpen met een product te verkrijgen. Natuurlijk kunnen wij niet bemiddelen in een transactie met een ander bedrijf. Wij wensen u veel succes. mvg