Wrapfolie.nl
Eind mei wrapfolie besteld bij wrapfolie.nl, enkele dagen later folie geleverd gekregen echter niet die wat ik besteld had. Ik had 5d carbon besteld en kreeg glanzend zwart geleverd. Ik heb telefonisch contact gehad en diverse malen een mail gestuurd met de vraag de juiste folie te sturen, echter mijn carbon folie heb ik nog altijd niet gekregen (tis nu half juli).
Tijdens telefonisch contact werd me eerst enkele malen gevraagd of ik wel zeker wist dat ik de verkeerde folie had, waarop ik antwoorde: ja meneer glanzend zwart en geen carbon....vervolgens kreeg ik als antwoord: ja maar carbon is ook zwart, mijn antwoord: dit is echt geen carbon maar gewoon gladde zwarte glanzende folie....antwoord van hun: carbon is ook glad en zwart.....mijn antwoord: dit is gewoon effen folie, echt geen carbon hoor!! Weet U het zeker? Mijn antwoord: ja hoor , ik heb U een foto via de mail gestuurd....hun antwoord: de man van de computer is er vandaag niet dus ik kan niet kijken in de mail, stuur de afbeelding even via de website....dat ging dus helemaal niet, totaal geen mogelijkheid om een afbeelding te sturen...hierna werd mij gezegd dat ik de verkeerde folie maar op eigen kosten terug moest sturen (7,50 euro verzendkosten), ik heb echter aangegeven dat de fout bij hun lag en niet bij mij waarop de meneer aan de telefoon zei: is niet mijn fout maar van de inpakafdeling. Hij bleef bij zijn standpunt, maar ik ga niet opnieuw 7,50 euro betalen voor een fout van hun kant.
Kunnen ze dit gewoon eisen? is dit normaal? ZIjn ze niet verplicht om gewoon de juiste folie te leveren?
Zie foto: links de folie die ik gekregen heb en rechts de folie die ik had moeten krijgen maar nog altijd niet heb!!
Uiteraard zijn ze verplicht de juiste folie te leveren. Echter, gezien de ervaringen die u nu al beschrijft wordt dat een heilloze missie ben ik bang.
Ik kan op hun site ookgeen algemene voorwaarden vinden.
http://www.wrapfolie.nl/algemene-voorwaarden
Link werkt niet. Edit. maar nu gevonden.
Ik zie het, dat komt omdat deze 'fijne' site van een normale (http) link automatisch een secure (httpS) link maakt... het blijft ongelofelijk broddelwerk deze site.
Vind broddelwerk nog een te positieve benaming. Ik noem het een baggersite. In juni zou opnieuw e.e.a. aan de site verbeterd worden, niks van gemerkt.
Topantwoord
Hallo Ed Zeevaart ,
Bij een verkeerde levering is er sprake van een non-conformiteit. Het geleverde product voldoet namelijk niet aan de verwachting of beantwoordt niet aan de overeenkomst (het is om het even). Daardoor heeft de klant veel meer rechten dan alleen de wettelijke bedenktijd. Zo heeft de klant twee maanden(!), nadat hij ontdekt heeft dat het geleverde product niet dat is wat hij besteld heeft, de tijd om dit te melden aan de verkoper. Daarbij moet de verkoper dit oplossen door bijvoorbeeld kosteloos het juiste product leveren. Het mag de klant dus niets extra’s kosten om uiteindelijk datgene te krijgen wat hij heeft besteld.
Lees voor verdere informatie hier , klik op de rode regels .
https://ictrecht.nl/webwinkels/wat-te-doen-bij-een-verkeerd-geleverd-product/
Lees ook deze informatie van consuwijzer i.v.m een afwijkend product en wat u kunt doen .
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-afwijkend-product
Alles aan je antwoord klopt, maar als een bedrijfje op deze manier zaken doet en zelfs geen algemene voorwaarden op de site heeft staan dan wordt het waarschijnlijk een gebed zonder end.
Diewilik
@diewilik ,
Wat dit bedrijf doet klopt niet , de verkoper moet het juiste product kosteloos leveren , zonder extra kosten voor Ts .
U heeft niet goed gelezen de algemene voorwaarden staan wel op de site .
http://www.wrapfolie.nl/algemene-voorwaarden
Natuurlijk zijn ze verplicht de goede folie te leveren en mogen ze geen retourkosten berekenen. Maar helaas zit er een groot verschil tussen recht hebben en recht krijgen. Vermoed dat dit shopje zich weinig van de regelgeving aan trekt.
Als je je recht niet kunt halen, zou ik op zoveel mogelijk sites een negatieve review zetten.
Goedemorgen heer Zeevaart,
Schrikbarend. Zowel de gespeelde data als lakse reactie (+ afbeelding uploaden via de website, dat kan natuurlijk voor geen meter), weten wij voldoende. Er is een e-mail uw kant op verzonden, gezien dit online is verzonden kan het voorkomen dat de map Ongewenste mail één rijker is.
Als u 5D heeft besteld dan hoort u gewoon netjes 5D te ontvangen. Als u zoals in deze situatie glans zwart ontvangt, dan had toentertijd alsnog de 5D er achteraan gestuurd moeten worden (op onze kosten natuurlijk). Zelf hadden wij niet eens meer om de glans zwart gevraagd, verlies moet je nemen en laat het een wijze les zijn voor de volgende keer.
Het e-mailbericht spreekt boekdelen en een late maar verfrissende oplossing.
Onze excuses voor het ongemak!
Met vriendelijke groet,
WrapfolieNL
........en waar werkt die afwijzende brokkenmaker/medewerker nu? Zijn we alvast gewaarschuwd!
En een logisch verhaal neerzetten, lukt ook nog niet erg.:-))
Ook de reactie van Wrapfolie is zeer snel , na bijna 2½ maand !!!
Op zich netjes en sportief om (alsnog) een reactie te plaatsen van WrapfolieNL, maar zou Ed Zeevaart (TS) ook nog een reactie kunnen plaatsen hoe dit afgelopen is (na bijna 2,5 maand)?
Ik zag verder nog geen reactie dus reageer ik maar even. We hebben voor de makkelijke weg gekozen: heer Zeevaart heeft bestelling 1 mogen houden en alsnog toentertijd een nazending met de juiste folie mogen ontvangen. Niet meer dan normaal, eind goed al goed!
Dat is tenminste service, eind goed al goed. bedankt voor de melding.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe vind ik het accountnummer van LSC Smart Connect weer terug?
Ik wilde een plafonaire ophangen die ik bij Action had gekocht, waarvoor ik de LSC Smart Connect app nodig had om de lamp via de telefoon te dimmen. Helaas werkte het niet want ik moest mijn wifi kanaal omzetten van 5 ghz naar 2.4 ghz. Een heel gedoe, want ik had daarbij hulp van Ziggo nodig om te vragen hoe ik dat moest doen. De medewerker adviseerde me om na het instellen van een ander wifi kana ... Lees meer
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer