peetje123
door peetje123 Feb 4, 2016 om 17:24
Computers & telefonie

Aanbiedingen apple op facebook nep of waar ?

ik zie regelmatig aanbiedingen van apple-site over mobiele telefoons e.d. ik vraag me af of dit nu waar is of dat ze zo gebruik maken van verkapte reclame ?
en mag dit ??

ben heel benieuwd

https://www.facebook.com/AppleNl-163639014010641/?fref=nf

mvrg. petra martens

3963 14 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2016 om 17:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Heeft u de Nederlandse tekst wel goed gelezen? Mij lijkt het een Google vertaling.

tijger1
door tijger1 - Feb 4, 2016 om 17:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Natuurlijk is dat niet waar. Toestellen die opengeweest zijn geven ze weg? Worden gewoon verkocht.

Gooi dat Facebook de deur uit met al die onzin.

Cookies
door Cookies Feb 4, 2016 om 22:43
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Al kreeg ik maandelijks 500,- euro van FB om een account aan te maken, no thanks! Nu komen er ook nog meer buttons bij waar driftig op geklikt kan (en gaat!) worden. Heerlijk FB is ze dankbaar voor al die kliks.

diumenge
door diumenge - Feb 4, 2016 om 18:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Natuurlijk is het niet waar dat u gratis producten van Apple ontvangt. Waarom zouden ze?

tenormin
door tenormin - Feb 4, 2016 om 18:51
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Die aanbieding lees ik dan maar als Fakebook, geloof er ook niets van...

akkerdistel
door akkerdistel - Feb 4, 2016 om 18:52
1790 Antwoorden / 3 Vragen

*foutje*

diumenge
door diumenge Feb 4, 2016 om 18:56
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En hoe is dat relevant voor de vraag van TS?

akkerdistel
door akkerdistel Feb 4, 2016 om 18:57
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Niet, heb het dan ook maar onder het juiste topic gezet :-).

tenormin
door tenormin Feb 4, 2016 om 19:40
16829 Antwoorden / 108 Vragen

En met "onder het juiste topic" bedoelt u....? ☻

sy
door sylvia_71 - Feb 4, 2016 om 19:03
288 Antwoorden / 0 Vragen

Dat je je dit nog afvraagt. Mensen vragen er gewoon om opgelicht te worden. Niets is gratis!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 4, 2016 om 19:28
16845 Antwoorden / 202 Vragen

De zon, regen, storm etc. zijn gratis. Meer niet.

ha
door halex - Feb 4, 2016 om 20:45
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Voor aanbiedingen via internet gaat altijd de hoofdregel op: als een aanbieding te mooi lijkt om waar te zijn, dan is deze ook te mooi om waar te zijn.

Cookies
door Cookies - Feb 4, 2016 om 22:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Is een fake account, niks met Apple te maken. Als je zo naïef bent, lijkt het me verstandig van FB te vertrekken. En als ik zie hoe vaak het gedeeld is, ben je niet de enige die beter met FB kan kappen.

peetje123
door peetje123 Feb 6, 2016 om 15:20
49 Antwoorden / 18 Vragen

t gaat er niet om of ik naief ben zo achterlijk ben ik niet maar vroeg t me gewoon af is niks verkeerd mee en dan wil ik niet meteen beoordeeld worden ........klaar

jo
door jorisw - Feb 4, 2016 om 22:57
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik krijg dit soort advertenties nooit te zien op Facebook. Misschien eens kijken naar wat je Facebook contacten uitspoken. Vaak worden advertenties gebaseerd op internetgedrag van de "social graph" waar je deel van uit maakt.

bestespellen
door bestespellen - Feb 5, 2016 om 12:51
46 Antwoorden / 13 Vragen

Het staat zelfs in de advertentie wat je moet doen:

Wilt u een iPhone 6? Volg deze stappen en je kunt winnen een van 74 iPhone 6. Mis deze kans!

wim van kampen
door wim van kampen - Feb 6, 2016 om 14:39
1 Antwoorden / Vragen

Al die gratis artikelen die men belooft  en winkansen als je hun pagina liked en deelt is alleen maar om zoveel mogelijk reclame voor zichzelf te genereren , winnen die je absoluut niets .....

peetje123
door peetje123 - Feb 6, 2016 om 15:23
49 Antwoorden / 18 Vragen

tuurlijk weet ik ook wel dat er zoiets niet gratis weggegeven wordt ben niet achterlijk maar waar t mij om gaat en als iedereen  nou 's goed zou lezen he....ipv meteen iemand te beoordelen / veroordelen dat ik naief ben oid gaat de vraag erom of deze zgn "reclame" mag ........

voor de rest einde discussie

klaar