tu
door tulpje Aug 18, 2005 om 12:41
Computers & telefonie

Aanmelden msn messenger

ik heb een probleem. als ik mijn pc aanzet dan hoort normaal gesproken msn messenger zich aan te melden. dit gebeurt ook maar krijgt iedere keer geen verbinding ik moet het handmatig doen en heb daar minimaal 6 pogingen voor nodig voordat het eindelijk een keer lukt. mijn pc draait op xp en heb messenger 7.0. het gebeurt ook wel eens dat hij zichzelf afmeld. dat is de laatste tijd het geval. voordat die problemen zich voordeden heeft de messenger goed gewerkt. bij een kennis van mij is het zelfde aan de hand alleen het aanmelden lukt helemaal niet. wie kan mij helpen??????

1003 5 Rapporteer

gr
door gratje3_1 - Aug 18, 2005 om 16:15
11 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je wel een goede virus scanner op je pc? Dat kan het euvel zijn. controleer je pc op virussen en probeer t dan opnieuw.

tu
door tulpje - Aug 18, 2005 om 16:20
69 Antwoorden / 53 Vragen

ik heb een virusscanner op mijn pc of hij goed is weet ik niet het is  macafee 7.0 heb hem laten lopen en geen virussen gevonden. is er soms een betere virusscanner zo ja welke?

dirck
door dirck - Aug 19, 2005 om 09:59
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Welke versie 7.0 heb je?

Je hebt het vinkje wel geplaatst bij "Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met internet"

En dat afmelden wil nog wel eens gebeuren als de .NET Messenger Service er uit ligt. Wat nog wel eens wil gebeuren.

Maar het kan ook zijn dat je eigen verbinding er vaak uitligt.

Bij kennissen van mij, die Chello hebben gebeurt dat ook regelmatig.

mi
door miek1 - Aug 19, 2005 om 10:53
24 Antwoorden / 1 Vragen

Toen ik nog chello had gebeurde dit mij ook regelmatig.

Moest dan de modem soms resetten.

Sinds Planet Internet nergens geen last meer van.

Ik heb er persoonlijk wel voor gekozen om mij handmatig aan te melden en niet elke keer bij opstart van computer (die staat bijna dag en nacht aan trouwens).

Heb ook wel eens geen zin om te MSN of met bepaalde mensen en dan is het wel handig dat ze niet gelijk zien dat je online komt.

groetjes

tu
door tulpje - Aug 19, 2005 om 16:29
69 Antwoorden / 53 Vragen

hoi dirk ik heb de macafee enterprise 7.1.0 erop zitten en heb inderdaad het automatisch aanmelden aangevinkt.  de verbinding met de provider is ook gewoon goed en heb ook het modem gereset   groetjes