lexgensen
door lexgensen Feb 15, 2008 om 16:21
Computers & telefonie

Adobe reader 7.0.8 verwijderen

Wie weet raad?

Als ik iets moet ophalen dan is dit regelmatig iets in Adobe

reader 8.--.-. Bij mij is echter Adobe 7.0.8 geinstalleerd. Het installeren van de nieuwe lukt niet omdat de oude niet overschreven kan worden. De oude via configuratiescherm en dan software en dan verwijderen lukt ook niet.

Wie heeft een oplossing in Jip en Janneke taal?

Bij voorvaat dank voor de te nemen moeite

Stip

1118 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 15, 2008 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik het zo laat lan ik nogal vaak geen bestanden binnenhalen. Is er mogelijk dan een andere oorzaak?

Bij het wissen (tenminste proberen van) krijg ik geen foutmelding, na een a twee minuten stopt het gewoon en is er in feite niets gebeurd.

ve
door verwijderd - Feb 15, 2008 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het 'binnenhalen' van het pdf-bestand mag geen probleem zijn, dit staat los van de geïnstalleerde versie van de Adobe AcrobatReader. Als je een pdf-bestand op het internet tegenkomt, en je klikt er op, kies dan eens 'Bestand opslaan' i.p.v. 'Openen'. Je kunt het bestand dan éérst downloaden en op je harde schijf opslaan. Daarna het Adobe reader programma starten (ik neem aan dat dat nog gewoon lukt?). Vervolgens via Bestand -> Openen het opgeslagen pdf-bestand openen.

Freya

ve
door verwijderd - Feb 15, 2008 om 18:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je zou eerst versie 7.0.8 van Adobe Reader opnieuw kunnen installeren, en daarna via Configuratiescherm ->Software weer verwijderen.

Verder zou ik daarna niet een nieuwe versie van Adobe Reader installeren maar de Foxit PDF Reader. Deze is een stuk sneller dan Adobe Reader.
Je kunt Foxit PDF Reader vinden op www.foxitsoftware.com

ve
door verwijderd - Feb 16, 2008 om 03:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

 Bij google gevonden....UNINSTALLER,ook voor Adobe en wat niet meer.

 Dus mevrouw of meneer Stip,wat let je.

ve
door verwijderd - Feb 16, 2008 om 07:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

als ik Adobe reader 8.1.2 (de nieuwste) installeer verwijdert die automatisch de oude versie!

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat is fijn voor U maar geen antwoord op de gestelde vraag

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Feya we gaan het proberen bij een volgend bestand bedankt voor je antwoorden

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 16:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

dank voor je antwoord.

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niets let me dus ga ik zo proberen dank voor antwoord

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Stip,

Verwijderen via Configuratiescherm -> Software zou zonder problemen moeten kunnen. Krijg je soms een foutmelding als je het probeert? En zoja, hoe luidt die melding dan?

Aan de andere kant, soms krijg je bij het openen van een pdf-bestand wel eens een waarschuwing dat het is gemaakt met een hogere versie dan die op je PC staat, maar dan kun je die waarschuwing gewoon wegklikken en dan opent het pdf-bestand zich gewoon. Zelf gebruik ik nog versie 6.0 van de adobe reader en kom eigenlijk geen documenten tegen die niet te lezen zijn. Dus ik zou het eigenlijk gewoon zo laten.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gezocht en gevonden, maar mijn adobe wordt niet verwijderd, met de mededeling kan patchbestand niet openen.

Nog andere tips?

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Freya,

Weer geprobeert om te verwijderen ook met uninstaller lukt niet, nu is er wel een melding "kan patchbestand niet openen".

Heb je nog een tip?

Gr Stip

ve
door verwijderd - Feb 17, 2008 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, als alle andere middelen niet werken, is er maar één oplossing en dat is 'handmatig' verwijderen. Echter dat is een klusje dat je niet 'zomaar' even doet en vereist toch wel wat 'handigheid' met computers.
Dus, schakel een 'handige kennis' in en laat die het Acrobat Reader programma m.b.v. het RegEdit programma de software uit het register verwijderen. Daarna kun je de map met die software verwijderen en een nieuwe versie installeren zal dan geen probleem meer zijn.

Freya

ve
door verwijderd - Feb 29, 2008 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer het eens in veilige modus te verwijderen en te installeren.