gu
door guzzigerard Jul 16, 2012 om 20:18
Computers & telefonie

Aldi talk mobiel internet

Onlangs heb ik bij de Aldi een Medion mobile simkaartje gekocht en een 250 MB maandbundel geactiveerd.
deze was na drie dagen op...
Vervolgens dan maar een 750 MB maandbundel geactiveerd.
Deze was na een week op...
Hier kreeg ik toch de indruk dat de mb's met de vork worden afgeschreven.
Ik heb geen grote bestanden gedownload of video's bekeken, ook automatische updates is uitgeschakeld.
Ik maak ook in het buitenland veel gebruik van prepaid internet, en merk dat in Hongarije (pannon/telenor) ook met de vork geschreven wordt.
Het is in het buitenland trouwens ook heel veel goedkoper.

Maar het ergste volgt nog;
Na een sms dat mijn bundel op is waardeer ik opnieuw op en activeer een nieuwe 750 MB maandbundel.
En dan 39 minuten na de vorige sms krijg ik een nieuwe sms dat mijn bundel alweer op is.
Het is volgens mij technisch onmogelijk om in zo'n korte tijd met een mobiele internet verbinding opwaarderen , bundel activeren en 750 MB op te maken.
Twee keer heb ik een mail gestuurd naar de helpdesk van Medionmobile, maar daar wordt ik afgewimpeld.
Al met al heb ik in twee weken voor 60 € aan internet opgemaakt.
Inclusief het buiten de bundel internetten.

Mijn vraag is; hebben meer mensen dit meegemaakt en wat hier tegen te doen?

10362 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

chris74
door chris74 - Jul 17, 2012 om 09:04
564 Antwoorden / 44 Vragen
0

Ik zou maar eens onder je mobiele verbindingen kijken of je dat altijd hebt aanstaan. Volgens mij als je dat altijd hebt aan staan, dan gaan de MB's snel. Ik zou als je dat niet gebruikt dat maar uitzetten.

Ik gebruik zelf alleen mijn wifi kanaal dan heb je er ook geen problemen mee.

jo
door jorvdb - Aug 23, 2012 om 20:37
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Een vriendin gebruikt ook aldi talk vermits er bij haar thuis geen kabel kan gelegd worden. Gebruikt 1 of 2 bundels van 400Mb/maand. Haar zoontje surft elke dag 1 a 2u.
1 keer had ze hetzelfde als jij, bundel zeer snel op. Ik belde naar support waar ze me dat bevestigden. Probleem was dat ze wel haar Aldi Talk had gactiveerd (kaart van 10€) maar dat ze daarna vergeten was om er ook een databundel mee te kopen.
Ik zou eens bellen naar support was zeer ok.
je moet normaal ook bevestiging krijgen via SMS als de activatie gelukt is. Ik zou na activatie ook nog eens checken hoeveel dat je nog over hebt (na activatie moet dat uiteraard 750 MB zijn).

an
door ankara - Apr 5, 2014 om 23:02
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste guzzigerard

Tja, ben ook regelmatig slachtoffer van beltegoeden die niet kloppen. Maar niet gevreesd. Hier komt binnenkort een einde aan. Heb het ministerie verzocht om drastische maatregelen te nemen tegen het stelen van bel en internet tegoeden. Dit is dan ook de reden, dat ik ook geen internetbundel heb aange-schaft bij Aldi Talk. Ik heb inmiddels vernomen van de Tweede Kamer Der Staten Generaal, dat het verzoekschrift inmiddels is meegenomen in hun vergadering. Ik heb nog geen antwoord gehad van de Tweede Kamer Der Staten Generaal. Dus nog even wachten mobiele gebruikers.

tijger1
door tijger1 - Apr 5, 2014 om 23:22
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Nog even en dan zitten ze allemaal in het cachot. Dat zal ze leren die boeven.

diumenge
door diumenge - Apr 6, 2014 om 07:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=ankara schreef op zaterdag 5 apr 2014, 23:02]Beste guzzigerard

Tja, ben ook regelmatig slachtoffer van beltegoeden die niet kloppen. Maar niet gevreesd. Hier komt binnenkort een einde aan. Heb het ministerie verzocht om drastische maatregelen te nemen tegen het stelen van bel en internet tegoeden. Dit is dan ook de reden, dat ik ook geen internetbundel heb aange-schaft bij Aldi Talk. Ik heb inmiddels vernomen van de Tweede Kamer Der Staten Generaal, dat het verzoekschrift inmiddels is meegenomen in hun vergadering. Ik heb nog geen antwoord gehad van de Tweede Kamer Der Staten Generaal. Dus nog even wachten mobiele gebruikers. Zo zo, goed bezig. Je hebt hét ministerie verzocht om drastische maatregelen te nemen. Dit komt vast goed nu.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ke
keesbakels - Mar 29, 2024 om 14:12
Geldzaken & recht

Wie is verantwoordelijk voor leeghalen huurwoning?

Mijn zoon heeft ongeveer 10 jaar bij zijn moeder ingewoond.Een verzoek om ingeschreven te worden als medehuurder is door de woningbouwvereniging  afgewezen. Zijn moeder is inmiddels overleden en hij heeft een andere woning. Er is geen erfenis, alleen (uitvaart) kosten. In hoeverre is hij aansprakelijk voor de volledige ontruiming van het huis & tuin?

Alvast bedankt voor de rea ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - Mar 25, 2024 om 16:49
Winkels & webshops

Minder bonusvoordeel bij Albert Heijn?

ik kom vrij regelmatig bij Albert Heijn en maak gebruik van de bonuskaart. Nu valt me op, het is een eenpersoonssteekproef ikweethet, dat ik qua bonusvoordeel een stuk minder voordelig uit ben sinds pakweg een half jaar. Waar ik voorheen makkelijk zonder veel moeite 10 procent bonusvoordeel had, kom ik nu tot ongeveer de helft als ik het bonnetje naloop. Zijn er meer AH-klanten die deze trend besp ... Lees meer

JM
JM de Troije - Mar 26, 2024 om 14:40
Winkels & webshops
Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com wil geld afschrijven voor een abonnement dat ik niet heb

Bol.com zegt dat ik een abonnement heb genoemen maar dat heb ik niet,ik bestel zelden iets on-line, zij voegen dat zelf toe denk ik. Nu steeds verhoging etc maar zij zitten fout. Komt dit vaker voor?? Dreigen nu met incasso. Lees meer