Sj
door Sjaco1613114 May 29, 2016 om 23:44
Computers & telefonie

Avast betaald voor uitgebreide bescherming en nooit ontvangen. Waar kan mijn kla

Avast heeft een vrije versie en een uitgebreide versie om een computer goed te laten werken.
Ik heb zo'n uitgebreide versie met de Avast software besteld en voor 3 computers betaald.
Hoewel het nu bijna een maand geleden is blijft het programma om betaling vragen.
Om het bewijs van betaling te mailen of te versturen is een adres nodig, die is echter niet te vinden.
Het Avast programma is intussen gestopt en heb ik een andere geintalleerd. Hoe krijg ik nu mijn geld terug????
Het gaat niet over een groot bedrag, maar als het duizenden keren zo gaat wordt het natuurlijk wel veel wat ze binnen halen.
En als mijn eigen beschermings software zo werkt hoe betrouwbaar is Avast dan?
Moet er geen waarschuwing komen?

780 5 Rapporteer

ph
door philip36 - May 30, 2016 om 00:09
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Klik op de link en scrol helemaal naar beneden en kijk bij Help en ondersteuning.
https://www.avast.com/nl-nl/windows

marita5
door marita5 - May 30, 2016 om 08:21
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sjaco1613114 ,

Als de oplossing van @philip36 niet helpt , probeer dit dan eens klik op de rode regel , en klik op om hulp vragen .

https://www.avast.com/nl-nl/contacts

Cookies
door Cookies - May 30, 2016 om 08:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je krijgt van Avast een mailtje met daarin de activatie/licentiecode. Die activatiecode moet je dan ergens invoeren. Waar precies weet ik niet meer, gebruik zelf Avast al jaren niet meer. Zal ergens bij je account zijn. Als ik het me goed herinner, staat ook dat in de mail.

akkerdistel
door akkerdistel - May 30, 2016 om 18:02
1790 Antwoorden / 3 Vragen

^^ Maar, daarvoor moet je lezen (bah!) en een juist mailadres opgeven cq in het vakje spam kijken ;-).

gsm
door gsm - May 30, 2016 om 19:41
5939 Antwoorden / 47 Vragen

Wees blij dat je die extra's niet ontvangen hebt. Zo kunnen ze ook geen kwaad aanrichten.