Bent u ook benadeeld door Vodafone met ontbindingsvoorstel om ontbreken dekking?
Helaas ondervind ik problemen met het netwerk van Vodafone aan de kust van NL. Nog duidelijker: de dekking ontbreekt in het geheel.
Wij hebben een seizoensplaats (6 maanden) op een bekende duincamping aan de NH kust. Bellen, gebeld worden en internetten is niet mogelijk in een straal van 3 KM. Er staan op onze camping alleen al 600 seizoensplaatsen. Nu ik zelf met het dekkings probleem geconfronteerd ben, valt het me op dat camping gasten het probleem allemaal herkennen en allemaal KPN adviseren omdat die een beter netwerk zouden hebben. Maar dat wil ik liever niet. ik ben reeds 20+jaar klant bij Vodafone!
Mijn ouders zijn beiden reeds op leeftijd en ik heb 2 kleine kinderen. Door de bel omstandigheden heb ik het telefoontje gemist waarin mijn moeder me wilde bijpraten over de darmkanker diagnose van mijn vader. Ook, en dat was voor mij de druppel, kon men mij bij de receptie van de camping niet bereiken om me te vertellen dat mijn zoontje bewusteloos was gevonden na een ernstig fietsongeluk. Daar kan Vodafone natuurlijk allemaal niets aan doen, maar het geeft wel context aan mijn situatie. In het bijzonder aan het ongemak dat ik heb ervaren door het ontbreken van dekking aan de Noord Hollandse kust. Ik word onrustig van deze situatie en dat moet natuurlijk niet als je er een weekendje tussenuit bent of met vakantie gaat.
Zoals dat hoort, moet je natuurlijk eerst je samenwerkingspartner benaderen om ze de kans te geven alles op te lossen. Vodafone heeft een hele afdeling voor dekkingsproblemen opgetuigd. Binnen de gestelde termijn van 5 dagen werd er netjes contact met me opgenomen door een medewerker van de network crew. Mijn bevindingen werden beaamd, een hele zekere oplossing voor dekking kon men niet echt bieden. Na 20+jaar trouwe klant geweest te zijn kreeg ik uiteindelijk 3 keuzes: 20% korting op mijn abbonement voor de looptijd van mijn overeenkomst. De overeenkomst ontbinden, maar dan moet ik het bijbehorende toestel voor 480 euro overkopen van Vodafone. De derde optie is deelnemen aan een pilot 4g/wifi in de hoop dat ik dan wel kan bellen. Als dat niet lukt geldt optie 2 weer. Ik heb besloten eerst optie 3 te proberen, want ik ben enorm merktrouw. Ook al heb ik wel bereik met KPN, bieden zijn een goedkopere bundel aan met 5GB meer data verkeer en een gratis Spotifyaccount ter waarde van 11euro/maand (ik lijk wel gek). Maar als die 4g/wifi pilot niet werkt, moet ik opzeggen. Omdat ik niet anders kan, ik moet immers bereikbaar zijn voor tenminste calamiteiten, Maar de kosten van de telefoon zijn wel erg hoog. Als je de telefoon een minuut later terugverkoopt aan vodafone op hun eigen inrealdeal site krijg je er nog maar 290 euro voor terug. Natuurlijk moet zo'n telefoon wat kosten. Maar gezien het feit dat zij niet kunnen leveren heb ik gevraagd om coulance. Verlaag bijvoorbeeld de prijs, of neem het toestel tegen finale kwijting terug. Dan stop ik de, overigens onbeschadigde, telefoon in de doos met alle stekkertjes en boekjes en stuur hem terug naar vodafone. Die 6.95 euro voor het pakketzegel betaal ik dan wel. Maar ze houden voet bij stuk bij Vodafone. Maakt ook niet uit welke omstandigheden er zijn, of je 20+jaar klant bent en/of mee wilt doen aan een pilot. Contract is contract en nog meer juridisch gebabbel. Ik vind het een nogal harde, weinig klantvriendelijke houding eens te meer omdat zij toch degene die niet kunnen leveren? Iemand ervaringen, tips of een oplossing?
Om dat hele probleem te omzeilen zou ik als extra een prepaid-telefoon van KPN regelen en dat nummer bij uw ouders deponeren. Dan kunnen die u altijd bereiken, ook al heeft u op uw "grote" abonnement geen bereik. De kosten ervan zullen globaal hetzelfde zijn als de korting die u bij optie 1 van Vodafone kunt krijgen, dus daar hoeft u het ook niet voor te laten.
mmm. is geen fijne oplossing. Dan moet ik continue gaan nadenken welke telefoon ik meeneem. Dat is niet meer van deze tijd. Daarnaast wil ik niet op 1 of andere drugkoerier lijken.
Ik heb bij de winkel waar je alleen maar kijkt en shopt een twee sim telefoon gevonden voor 30 euro ......... Bent u geen drugskoerier.
niet om moeilijk te doen ramanah, maar dan heb ik nog steeds die ene telefoon van vodafone van 500 piek waar ik niets mee kan.
Bij u thuis wel, maar op de white spoit nu net niet. U had natuurlijk ook vooraf bij uw vakantiegenoten kunnen vragen welke provider de beste dekking heeft. U kunt nog denken aan een satelliettelefoon, die heeft overal dekking.
Die ramanah! Wat een vakjargon: white spot....Vertel eens hoe dat zit? Wordt je betaald om voor Vodafone te reageren ?
Uiteraard. @Ramanah is daar directeur, maar houdt dat stil. :-)) En waarom kunt u niets met die dure telefoon? U bent toch niet permanent aan de kust?
Van jou wist ik het al tijger.
O ja, Tijger1, ik was vergeten dat ik daar ook directeur was. Ik raak de kluts kwijt met al die functies en bedrijven. Ik kijk alleen nog maar eind van de maand of het totaalbedrag aan salaris en bonussen een beetje klopt. Druk, druk druk .......
Topantwoord
Hallo Tom Weenink ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .
https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/mobiele-telefonie/overstappen/klacht-geen-of-slecht-bereik
Ik ga het doornemen. dank u!
Graag gedaan , succes .
Even zijdelinks: U ziet aan uw streepjes/ontvangstkwaliteit of u wel of geen en hoe sterk het signaal is.
Als u via Vodafone geen ontvangst heeft zoals u schrijft, zullen er vast wel mensen op de camping staan die met hun provider wèl ontvangst hebben. U had natuurlijk aan die mensen kunnen vragen welke provider zij gebruiken en voor de "niet dekking" tijd een oud telefoontje (wat iedereen wel heeft) met een pre-paid of klein abo'tje simkaartje erin. Dan bent u dus voor noodgevallen gewoon bereikbaar. Er zullen bij elke provider wel "white spots" zijn waar de ontvangst beroerd is.
Los van bovenstaande: U betaalt maandelijks voor de verbinding/simkaartje/gesprekken/data en 1/24 deel van de telefoon op afbetaling. Dat heeft u contractueel bevestigd. Waarom zou Vodafoon dan u voor de rest termijn de telefoon gratis moeten geven.
In mijn woon/leef gebied heb ik (in theorie) G4, maar dat is zo beroerd, nog net één streepje en soms zelfs minder, dus heb ik teruggeschakeld naar G3, dat werkt perfect. Daar maak ik geen herrie om, de rest is goed en G4 is voor niet belangrijk.
Als het voor iemand méér dan belangrijk is om bereikbaar te zijn 24/7 dan is het crusiaal dat die persoon ook de juiste maatregels neemt. O ja, u wilde uw tel terug sturen, maar zou u een gebruikte niet verzegelde telefoon geaccepteerd hebben?
Zie mijn eerdere antwoord over 2 telefoontjes mbt 2 simkaartjes. Daar heb ik niet zoveel aan in mijn geval. Daarnaast vind ik het gewoon niet meer van deze tijd dat een gebied geen bereik heeft. Dat is ook niet waar Vodafone reclame mee maakt. landelijke dekking = landelijke dekking.
Ik wil geen gratis telefoon hoor.... Gewoon een goed aanbod om hem over te kopen. Daarvoor refereer ik zelfs naar de eigen inruilsite van Vodafone. Niet eens mijn opvatting van wat die telefoon zou moeten kosten dus. En als dat niet kan, stuur ik de telefoon gewoon op mijn kosten terug aan vodafone. prima oplossingen toch? Ik hoef er niet beter van te worden, maar ook niet slechter.
Uw vraag over een verzegelde telefoon is vreemd. U denkt wel heel erg vanuit het perspectief van Vodafone. U schrijft toch niet stiekem voor ze?
Natuurlijk schrijf ik en alle andere beantwoorders hier als Vodafoon medewerkers, wat denkt u wel. Dit is het standaard antwoord dat wij geven aan de vraagstellers die hier een klacht hebben waarover iemand een (on)terechte klacht heeft. Bij de belastingdienst zal men merken dat ik bijvoorbeeld voor tele2, vodafoon en alle andere providers werk.
Hoe zou u reageren als u van vodafoon, tele2, youfoon of noem er maar een willekeurig op, een nieuwe telefoon kreeg met gebruikssporen en mogelijk nog nummers in het geheugen? U gaat klagen. Dat weet ik zeker, want dan heeft u een tweedehands telefoon ontvangen ......
Maar geloof mij, er is geen enkele provider in NL die absoluut 100% dekking heeft.
Maar denk voor u zelf eens ristig na, dan zult u merken dat wat u wilt en beweert niet klopt en of of kan.
Als u het zo belangrijk vind om 24/7 bereikbaar te zijn, moet u daar zelf ook wat aan doen. Denk eens aan een tel (als u een nieuwe koopt) aan een met twee simkaarten tegelijk.
Zeg je hier nou serieus dat je voor Vodafone werkt ? En nee natuurlijk wil ik geen gebruikte telefoon krijgen als ik een nieuwe bestel. Maar wat heeft dat ermee te maken?
(Zeg je hier nou serieus dat je voor Vodafone werkt ?)
Natuurlijk niet, maar ik ga ervan uit dat het sarcasme er van af druipt, zeker als ik schrijf dat we allemaal voor Vodafoon werken. Als er hier gezegd wordt: "Je werkt zeker voor **** betekent dat, dat de vraagsteller niet blij is met het antwoord.
(En nee natuurlijk wil ik geen gebruikte telefoon krijgen als ik een nieuwe bestel. Maar wat heeft dat ermee te maken?)
U denkt voor uw gebruikte telefoon een vermogen te krijgen, maar bij een abo hoort (als men daarvoor kiest) ook een NIEUWE ongebruikte verzegelde tel hoort. Denk eens realistisch ............
Wat een gedrevenheid. Is Ramanah je echte naam? Of je schuilnaam voor de schimmige werk klusjes op dit forum?
(Wat een gedrevenheid.) Dankje voor het compliment, wij doen het hier graag en met liefde en voor niets, gratis, enz.
(Is Ramanah je echte naam?) Natuurlijk, net zoals Tijger1, Diumenge, Maritas, Aurora1 en vele anderen hier.
(Of je schuilnaam voor de schimmige werk klusjes op dit forum?) Als u mijn reacties "schimmig" vindt (en zo mogelijk van de anderen ook) zou ik mezelf eens afvragen als velen een bepaalde mening die u wel aanhangt, niet delen. Misschien, mogelijk, eventueel, mayby enz zou uzelf het weleens mis kunnen hebben? Heel voorzichtig?
Maar dat u op uw vakantie en eventueel weekendplekje niet te bereiken bent, is vervelend,maar niet te verwijten aan Vodafone.
Dus simpel prepaidkaartje nemen van een provider die daar wel werkt. Opgelost.
Hallo Tijger,
Ik zie dat je veel tijd uit trekt om te antwoorden op allerlei onderwerpen. In het bijzonder op onderwerpen betreffende Vodafone. Maar dat terzijde.
Mocht je me echt serieus willen helpen. Geef me dan eens uitleg waarom dat niet te verwijten is aan Vodafone. Je uitleg is namelijk wel erg summier. Lees ontbreekt....
Vr Gr Tom
Ik ben nogal gebeten op Vodafone, omdat ze mij 3,5 maand hebben laten wachten op een bedragje wat ik tegoed had. Ondanks de stapels mails. Maar dat doet er verder niet toe.
U hebt een abonnement wat over het algemeen en zeker van uw huisadres goed werkt. Nu gaat u blijkbaar maanden ergens anders zitten, waar zij een beroerde dekking hebben. Er zijn meer plekken in Nederland waar sommige providers niet echt goed doorkomen.
Het zou nog wat anders zijn als u naar die streek zou verhuizen.
En dan nog, u mag het contract ontbinden, maar uiteraard moet u het toestel betalen. Als het contract doorloopt, betaalt u het toestel toch ook? Dus wat is het probleem?
Ik heb een telefoon om overal te kunnen bellen. Niet alleen vanaf mijn thuisadres. Geen dekking in NL is m.i. niet meer van deze tijd. Maar dat terzijde.
het probleem is dit:
-Vodafone zegt : koop telefoon van ons voor 480 euro
-Vodafone biedt voor dezelfde telefoon op hun eigen inruilsite 292 euro
Voor het verschil willen ze niet schikken
-Vodafone neemt de hagelnieuwe telefoon ook niet terug tegen Finale kwijting
Maar waarom wilt u die telefoon kwijt? Datzelfde bedrag had u dan toch ook in twee jaar betaald?
Hij hoeft niet weg hoor. En ik wil dus ook liever niet weg als klant.
Maar als die pilot niet werkt wil ik er gewoon niet slechter worden. Beter hoeft overigens ook niet. Daarom doe een beroep op Vodafone om mij te compenseren voor de geleden schade door naar de gehele situatie te kijken en de waardebepaling bij te stellen. Tegelijk lees ik dat ze de waarde van mijn telefoon 190 euro op hun eigen site lager inschatten. Het waardeverschil waar ik het steeds over heb is niet uit de lucht gegrepen.
Als ik als klant aanblijf bieden ze me 20% korting (maar dan heb ik geen dekking, dus onwenselijk) als ik vertrek (omdat ik graag 100% gebruik wil maken van mijn telefoon) moet ik als straf de hoofdprijs betalen. Compensatie zit er dan niet meer in, contract is dan contract. Dat heet volgens mij met de rug tegen de muur zetten.
Dat heet volgens mij met de rug tegen de muur zetten.
U bent een trouwe klant, maar u kunt niet eisen dat de directie van vodafoon (of welke andere provider all over the world dan ook), mogelijk omdat de zendmast "Not in my backyard" mag staan, niet aan de absolute 100% dekking kan komen. KPN doet het wel? Zoals door velen al gezegd: tweede simkaartje wat het wel doet daar in een oude telefoon of in een twee simkaart telefoon. U kunt wel tot uw tachtigste blijven zeggen als een hikkende cd: "Ik moet daar dekking hebben", maar waar niet is, houdt het op! Tip? Ga naar de directie van uw camping en dring erop aan dat zij per direct een vodafoon zendmast op hun terrein eisen. Alleen vrees ik dan weer dat er bezwaren komen dat men geen zendmast daar wil ....... van de overige bewoners.
Jij bent echt ongelooflijk Ramanah. Hahaha! Je bent echt de ultieme basher voor Vodafone. Ze zullen wel trots op je zijn. Je hebt goed opgelet bij de cursus.
Nou, of ze trots op me zijn, zal ik maandag eens vragen ....... Ik denk, nee, ik weet zeker dat ze mij niet kennen op de personeelslijst, maar dàt is u toch niet aan uw verstand te peuteren.
Topantwoord
Indien de overeenkomst wordt ontbonden vanwege een wanprestatie dient Vodafone het toestel natuurlijk gewoon terug te nemen. Onbegrijpelijk overigens dat u zo merktrouw bent terwijl u ze verwijt door de slechte dekking twee gesprekken gemist te hebben. Dat is net als keer op keer naar een restaurant terug gaan, terwijl de bediening en het eten slecht is.
Ik denk er ook zo over. Laat me gewoon met een schone lei weggaan. Kent u de situatie? Of heeft u advies wat te doen?
Geen ervaring mee persoonlijk. Maar schaft een dienst inclusief een toestel aan. Dus het lijkt mij dat je dat als één moet zien. Dus ontbinden betekent ook dat het contract t.a.v. de telefoon ontbonden moet worden. Ik geloof dat dit soort situaties wel vaker aan de orde zijn geweest hier.
Ben ik trouwens gek als ik de indruk krijg dat Vodafone mensen betaald om als niet officiële webcare medewerkers op te treden?
(Ben ik trouwens gek als ik de indruk krijg dat Vodafone mensen betaald om als niet officiële webcare medewerkers op te treden?) Als u die indruk heeft, heb ik de indruk dat u een foute indruk heeft. Of u gek bent? Ik ben geen bevoegd dokter, dus daar kan ik niet over oordelen.
Het is natuurlijk onzin om te denken dat andere mensen die hier reageren eigenlijk voor Vodafone werken. Lees de reacties van die mensen eens terug bij andere Vodafone gerelateerde onderẃerpen zou ik zeggen.
Mmmm. Ik twijfel daar aan als ik reacties terug lees. Wat vooral opvalt is dat er veel op telecom onderwerpen gereageerd wordt. En meestal met vage nietszeggende info linken of afzeikende teksten. Alleen bedoelt om de aandacht af te leiden van de kern van een klacht.
'Alleen bedoelt' is met een -d op 't einde. Om nog even te voldoen aan 't beeld van iemand die nutteloze reacties geeft.
@Tom Weenink: nee, je bent niet gek, maar ERG achterdochtig. Maar troost je, je bent de enige niet.
Topantwoord
@Tom Weenink ,
Lees ook dit eens ,
http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/22-08-2016/gratis-mobieltje-bij-een-all-in-abonnement/
Heel interessant!
Ik begrijp u niet helemaal. Vodafone biedt u drie opties, welke alle drie best redelijk zijn. U hebt bij Vodafone een telefoon op afbetaling en een abonnement gekocht. U kunt in alle redelijkheid niet verwachten dat als u het abonnement opzegt dat dan de andere afspraak ook vervalt.
Ik weet niet wat ouder is, uw laatste verlenging (met het nieuwe toestel) of uw seizoensplaats, maar u had bij de laatste overeenkomst toch rekening kunnen houden met de eerdere? Oftewel een standplaats uitzoeken waar Vodafone wel dekking heeft (op basis van de dekkingskaart). Of een abonnement nemen bij een provider die wel dekking heeft op de seizoensplaats.
Of u gaat op één van de drie opties van Vodafone in. Of u neemt de tip van Scherpslijper ter harte. Of u berust in uw situatie en stopt met klagen. Stop in ieder geval met het uitgangspunt dat uw wil ook wet is. Want dat is niet zo.
(Ik weet dat dit niet een door u gewenst antwoord is, dus dat hoeft u niet meer kenbaar te maken)
Nou Zeg! U brengt het allemaal wel erg stellig zonder mijn argumenten of een eigen onderbouwing hierin mee te nemen. Het is allemaal te persoonlijk en kort door de bocht naar mijn smaak. Maar dat is gelukkig niet de toon die ik hier over het algemeen lees.
Ik stel voor dat U niet meer reageert als u het niet inhoudelijk en onderbouwd kunt doen. Mocht u zich aan mijn reacties irriteren, lees dan vooral niet in dit topic. Dat lijkt mij het beste.
Tip voor U: Stel eens open vragen zonder er meteen een eigen mening achteraan te gooien.
Jammer dat u niet tot en met de laatste zin van mijn reactie hebt gelezen. Overigens, u had geen argumenten. En reageert niet op mijn onderbouwende vraag. En uiteraard laat ik mij niet door een jengelend kind zeggen wat ik wel en niet moet doen.
Ik ben in iedere geval blij dat u uw werkgever omschrijft als een bedrijf met best redelijke service. Daar hebben we wat aan. Dank!
Ach kijk, u jammert maar door. Vergeet u niet mijn vraag nog te beantwoorden? Wat was er eerder, uw abonnement of uw staanplaats? Of hebt u daar door al uw complottheoriën geen ruimte meer voor over in uw bijzonder denkraam? Overigens werk ik niet in de telecomsector, maar stiekem weet u dat ook wel. Doerakje toch!
Nou halex begin maar eens met je echte naam dan.
En weer gaat u niet in op mijn vraag, wat was er eerder uw seizoensplaats of uw abonnement. Waarom toch niet? Toch niet omdat u stiekem toch ergens een klein beetje doorhebt dat u helemaal geen gelijk hebt?
Dan zal ik het maar verklappen. De naam is H. Alex. Zo, nou weet u het.
Het is de toon die de muziek maakt. H. Alex heeft een hele valse toon. Bedankt voor uw poging om in mijn topic wat bij te dragen. Het is niet gelukt helaas. Vanaf nu reageer ik niet meer op uw berichten. Ik wens u het allerbeste. Dag!
Vanaf nu reageer ik niet meer op uw berichten.
Jammer, dan horen wij nooit of u gewonnen of verloren heeft van Vodafoon.
En we weten nog steeds niet wie was er eerder: De standplaats of uw abo? Mijn gedachte is eerst het abo en toen de standplaats. Schrijft u het nog even als ik het mis heb? Dank U.
Wij vrijwilligers worden door alle bedrijven gesponsord, waarover op het Kassa forum wordt geklaagd :-D
Mijn ouders zijn beiden reeds op leeftijd en ik heb 2 kleine kinderen. Door de bel omstandigheden heb ik het telefoontje gemist waarin mijn moeder me wilde bijpraten over de darmkanker diagnose van mijn vader. Ook, en dat was voor mij de druppel, kon men mij bij de receptie van de camping niet bereiken om me te vertellen dat mijn zoontje bewusteloos was gevonden na een ernstig fietsongeluk.
Allemaal heel erg natuurlijk, maar hoe had je dat 20 jaar geleden gedaan?
Oh hoi Pieter, geen idee. Doe je ze de groeten bij Vodafone?
omdat zij toch degene die niet kunnen leveren?
Het kan ook zijn dat ze door protesten van bewoner geen bouwvergunning hebben gekregen. Heb je dat al gecheckt?
Ja! Niet aan de hand. Gewoon hele slechte dekking bij Vodafone.
Naar mijn indruk maakt u er nogal een drama van, een uitgebreide proza waarbij zelfs de omstandigheden van uw ouders genoemd worden. Volkomen irrelevant. U weet van de slechte bereikbaarheid daar van Vodafone en dat je dan maar beter KPN kunt hebben. U "heeft liever" Vodafone.
Mij lijkt dan dat die bereikbaarheid daar minder belangrijk is dan u hier meldt. Immers met een oud mobieltje en een voordelig prepaid kaartje van een provider die via het kpn netwerk werkt bent u bereikbaar. Het is maar hoe belangrijk u die bereikbaarheid vindt en hoe snel dat moet zijn.
Op dekkingskaarten is ook te zien waar wel en waar geen bereik is. En natuurlijk moet u een toestel betalen dat u op afbetaling koopt als u dat contract voortijdig beëindigd. Ik vind dat Vodafone prima voorstellen doet. Uw "geleden schade" zie ik nergens.
U was dan zeker een van de eerste klanten van Vodafone als u al 20+ jaren er klant bent en met het eerste mobieltje in Nederland? Overigens doet hoe lang u ergens klant bent er natuurlijk ook niet toe.
Prima is nog steeds niet heel goed. Dat verwacht ik van jouw werkgever. Schokkend dat ze fake mensen betalen die het vooral over alles behalve de inhoud willen hebben.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen
Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582) Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer
Afvoer verstopt
Hoi,
Momenteel hebben wij thuis erg veel last van terugkomende verstoppingen in onze afvoer. Ik probeer het telkens zelf op te lossen, maar zonder succes. Nu ben ik op zoek gegaan naar een loodgieter alleen vind ik de prijs echt belachelijk duur.
Is er ergens een redder in nood met de gouden tip? Of weet er iemand een loodgieter die goedkoper is en netjes te werk gaat??
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer